Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przesyłka którą zamówiłem została bardzo szybko nadana ale ciągle czekałem na jej odbiór. Była w formie piorytetu list - Poczta Polska. A dziś spotkała mnie niespodzianka. Na moim koncie widnieje status, że przesyłka została doręczona jeszcze 1 października w południe czyli o godz w której jestem w pracy. Odbiór potwierdzono elektronicznie u mobilnego listonosza. Gdzie mam zgłosić sprawdzenie tej przesyłki? może listonosza? W przesyłce była moneta dosyć kosztowna.
@Client:38289707 Brak przesyłki reklamuj u sprzedawcy, to on odpowiada za paczkę do czasu, aż ją otrzymasz. Jeżeli list został Ci wydany, niech sprzedawca to udowodni. W przeciwnym razie domagaj się dostarczenia towaru lub zwrotu wpłaty. Jeśli będzie z tym problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim brak dostawy i poproś o pomoc pracownika Allegro.
Sprawdź wcześniej, czy ktoś z domowników nie odebrał listu.
@Client:38289707, czy mówisz o zamówieniu numer: 4e551ff1-1fc6-11ec-8151-2bf98e736232? Jeśli tak - była to transakcja o charakterze konsumenckim. Oznacza to, że Sprzedający ponosi odpowiedzialność za przesyłkę do momentu przekazania jej do Ciebie.
Czy kontaktowałeś się ze Sprzedającym w tej sprawie?
Napisałem już do sprzedającego w tej sprawie. Korzystałem już z jego ofert i wszystko przebiegało idealnie aż do dzisiaj. Przykra sprawa bo jeżeli ktoś potwierdził odbiór to podpisując użył mojego nazwiska.
@Client:38289707 Na reklamacji odradzam pisanie że była w niej moneta .Jako sprzedawca numizmatów wiem z doświadczenia że taka reklamacja może od razu zostać odrzucona gdyż zakazane jest wysyłanie takich przedmiotów listami .Lepiej wpisać dokumenty czy pamiątki ale to jest po stronie sprzedawcy .Teraz z reklamacjami jest problem gdyż poczta "ochrania się covidem" a listonosz nie ma obowiązku dostarczać do ręki a co za tym idzie sam sobie podpisuje czy zostawi przesyłkę czy nie .
Nie miałem pojęcia, że mogą być aż takie problemy z pocztą. W tym samym czasie kupiłem kilka monet od różnych sprzedawców. Nie tylko na Allegro. Wszystkie do mnie dotarły. Jako ciekawostkę dodam, że dostarczał je kurier. Ta przesyłka była jedyna gdzie żona kliknęła pocztę . Nie była zbyt kosztowna Lunar II rok konia. Ale szkoda mi jej bo próbujemy skompletować całą serię. Dzięki za pomoc . Dobrze wiedzieć, żeby na przyszłość nie korzystać z poczty.
@Client:38289707 Przy reklamacji u sprzedawcy możesz jednoznacznie pisać, o który zakup chodzi i że jest to moneta. Żadnej reklamacji na poczcie składać nie musisz, reklamujesz brak dostawy u sprzedawcy. To sprzedawca będzie składał reklamację na poczcie, a Tobie musi niezwłocznie wysłać towar ponownie lub oddać pieniądze, o ile nie udowodni Ci odebrania przesyłki. Nie musisz przy tym czekać na rozpatrzenie jego reklamacji przez pocztę.
Dzięki za pomoc. Bo trochę nie wiedziałem jak mam postąpić.
Składaj reklamację u sprzedającego, sam niczego nie ugrasz na PP.
Składaj reklamację u sprzedającego, sam niczego nie ugrasz na PP a stracisz czas i nerwy.
@LEW334 Ale kupujący już to wie!!!!!!
niestety dopiero od dzisiaj ...
Dzięki za pomoc. A z usług poczty zrezygnuje na zawsze.