anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie zgłosić nieuczciwe praktyki sprzedawcy?

EXTRASZYK
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem nową część samochodową od sprzedawcy. Po jej otrzymaniu zauważyłem, że nie pasuje do mojego modelu (nie jestem mechanikiem, a na aukcji było napisane, że pasuje), więc ją odesłałem w stanie nienaruszony. Po około 20 dniach od zwrotu sprzedawca zwrócił 10% kwoty podając za przyczynę, że odesłana część została uszkodzona. Na dowód podesłał zdjęcie uszkodzonej części. Problem w tym, że zdjęcie które podesłał sprzedający, przestawia zupełnie inną część. Gdy otworzyłem dyskusję i powiedziałem o tym sprzedawcy to wymyślił historię, jakoby widocznie przez pomyłkę wysłał inną część, ja ją zepsułem, a następnie ją odesłałem i ta jest na 100% tą którą wyciągnął z paczki 🙂 Niestety nie mogę otworzyć kolejnej dyskusji, ponieważ bot pisze że pieniądze zostały zwrócone. Kwota mała, ale strasznie mnie to bulwersuje. Patrząc na komentarze sprzedającego to nie jestem pierwszym, któremu w ten sposób nie zwraca 90% kwoty zwrotu. Gdzie zgłosić takie praktyki?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@EXTRASZYK Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

EXTRASZYK
#8 Zapaleniec#

Data zgłoszenia i numer zwrotu

28 paź 2023 12:25 01Q0/2023
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@EXTRASZYK Dla tego zamówienia (041c2de0-7369-11ee-afa8-01a01aa54c25) nie masz rozpoczętej dyskusji. Założysz ją tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje. Opisz w niej całą sprawę i dołącz argumentację, dlaczego nie zgadzasz się z decyzją sprzedającego.  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#