
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63301083 Na Allegro nie ma formularza reklamacyjnego. Jeśli sprzedawca go sobie życzy, niech Ci go udostępni, poszukaj go w powiadomieniach po zakupie. Reklamację możesz też złożyć mailowo.
To proste pismo - data, Twoje dane, dane sprzedawcy, nazwa towaru, data zakupu, opis wady i żądania, na przykład naprawa, wymiana, zwrot wszystkich kosztów. Towar odsyłasz na swój koszt, a sprzedawca Ci go zwraca.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzieki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63301083 złóż własną reklamacje z tytułu rękojmi na mejla sprzedawcy, skoro pisze o formularzu reklamacyjnym jednocześnie go nie wskazując. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63301083 tu masz przydatne formularze 🙂
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, chciałem zapytać czy jest możliwość anulowania zwrotu towaru?
Złożyłem wniosek , że zwracam towar. Okazało się jednak, że jest właściwy i go potrzebuję. Nie chcę go zwracać i nie chcę by kupujący musiał przechodzić przez proces zwrotu, czy jest możliwość by zamówienie otrzymało ponownie status jako realizowane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma potrzeby anulowania zwrotu, po prostu nie odeślesz przedmiotu a sprzedawca nie zwróci Ci pieniędzy. Możesz go o tym poinformować mailem. Jeśli mimo to wystąpi o zwrot prowizji od sprzedaży, a będzie miał taką możliwość, w mailu od Allegro zaprzeczysz, że do zwrotu doszło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co zrobić gdy złożyłam wniosek zwrotu trzech sztuk przedmiotów bez wysyłki a okazało się ,że potrzebna będzie 1 sztuka i chciałabym zmienić wniosek na zwrot 2 sztuk.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jest opcja że wybierz tam dwie sztuki zwrot i jak ci przyjdą to dwie odeslij
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisz do sprzedawcy ile chcesz odesłać i tyle mu wyślij.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym anulować zwrot towaru jak to zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przed wysyłką? Po prostu napisz do sprzedawcy, aby pomimo anulowania wysłał towar. To wystarczy. Po wysyłce i odebraniu towaru nic nie musisz robić. Sprzedawca nie odda wpłaty bez odesłania towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro Pani chce anulować zwrot to moim zdaniem zakupiony przedmiot otrzymała zgłosiła jego zwrot do sprzedawcy, jednak nie chce go odsyłać - więc po prostu tego niech nie robi i tyle.
Pan natomiast pisze o anulowaniu zakupu jeszcze przed dokonaniem wysyłki tak mniemam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Pan" pisze o anulowaniu odstąpienia od umowy w ogóle. Lepiej napisać za dużo, niż nie napisać nic.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
mam takie pytanie, jak kupujący może anulować prośbę zgłoszenia zwrotu przy zakupie? W skrócie doszło do tego, że zakup przeszedł na kupującego i sam będzie kontaktował się ze sklepem w celu albo zwrotu pieniędzy albo reklamację/serwis produktu na swoje dane i żeby nie doszło do sytuacji, że otrzyma od sprzedawcy pieniądze ze zwrotu i dodatkowo jeszcze zgłosi się do sklepu w którym został kupiony produkt o dodatkowe pieniądze i po prostu chcieliśmy anulować tą prośbę o zwrot, tzn. żeby kupujący ją anulował
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie da się systemowo anulować wysłanego formularza zawrotu. Po prostu klient informuje mailem, że rezygnuje ze zwrotu, nie odsyła towaru, a sprzedawca nie oddaje pieniędzy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok dobrze wiedzieć, to poinformuję żeby wysłał w wiadomości prywatnej takie zdanie i powinno wystarczyć w razie gdyby potem był jakiś problem z allegro, że jednak nie doszło do zwrotu za sprzedaż a okazało by się, że kupujący już kasę wyciągnął ze sklepu i jeszcze próbuje ze zwrotu z allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KCenterShop Najbezpieczniej niech klient powtórnie kupi towar.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@milka1234567890 tzn.? zwróci do sklepu w którym kupiłem i gdzie zostanie przepisany mu zakup i tam zwróci towar i niech zwrócą mu gotówkę i wtedy kupi ponownie? bo u mnie już drugiego takiego orbitka nie ma
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »