anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie znajdę formularz wysyłki?

renia_78
#8 Zapaleniec#

 

"...  prosimy o sfinalizowanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza wysyłki. /.../ Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia."

 
Gdzie to znaleźć? 
Jestem zalogowana na koncie, wchodzę w kupione i wybieram szczegóły przy transakcji, i co dalej? 
Nigdzie nie mam żadnych formularzy. Mogę śledzić przesyłkę, podejrzeć jej historię, dopłacić, zwrócić zakup i otworzyć dyskusję. Ale jak sfinalizować zamówienie? Spotyka mnie to po raz pierwszy i nie wiem, co robić...

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Jaki jest status płatności? Anulowana? Kliknij Ponów płatność - wtedy przejdziesz do formularza.

Jeśli status jest Zakończona i nie jest to powiadomienie od Allegro, tylko od sprzedającego - zignoruj je.

oznacz moderatorów

renia_78
#8 Zapaleniec#

Zamówienie opłacone. Płatność zakończona. Sprzedawca dostał wpłatę w kilka minut po kup teraz.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W takim razie nie zwraca uwagi na to powiadomienie.

oznacz moderatorów

renia_78
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca potrzebuje tego, żeby nadać przesyłkę. Rozmawiałam telefonicznie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie potrzebuje, wypełniałaś formularz na stronie Allegro przed kliknięciem Kupuję i płacę - tam były wszystkie dane do wysyłki, a jeśli rozmawiałaś telefonicznie i on mimo to potrzebuje, to niech Ci przez telefon powie też gdzie to znaleźć.

oznacz moderatorów

renia_78
#8 Zapaleniec#

Pan nie korzysta z Allegro jako kupujący... - pytałam.

Ok. Dzięki za pomoc. 

oznacz moderatorów

renia_78
#8 Zapaleniec#

Ok. Już wiem o co chodzi. Nie byłam w stanie zapłacić za zakupy, więc  z anulowałam zakup i wykonałam go ponownie, tym razem bezbłędnie. Przedmiot mam w domu. Mam też wiadomość od sprzedającego, że z anulował zakup ze względu na brak formularza do wysyłki. Rozumiem, że przy dużej ilości zamówień mógł nie zauważyć, że "kupowałam" dwa razy; tylko po co allegro przy anulacji pytało o powód i nie przekazało jej sprzedającemu? Mało tego, mam możliwość wystawienia komentarza do tego z anulowanego przeze mnie, a potem sprzedawcę zakupu. Następnym razem, oby go nie było, prywatnie przekażę mail sprzedającemu o wycofaniu się z transakcji.

oznacz moderatorów