Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"... prosimy o sfinalizowanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza wysyłki. /.../ Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia."
Jaki jest status płatności? Anulowana? Kliknij Ponów płatność - wtedy przejdziesz do formularza.
Jeśli status jest Zakończona i nie jest to powiadomienie od Allegro, tylko od sprzedającego - zignoruj je.
Zamówienie opłacone. Płatność zakończona. Sprzedawca dostał wpłatę w kilka minut po kup teraz.
W takim razie nie zwraca uwagi na to powiadomienie.
Sprzedawca potrzebuje tego, żeby nadać przesyłkę. Rozmawiałam telefonicznie.
Nie potrzebuje, wypełniałaś formularz na stronie Allegro przed kliknięciem Kupuję i płacę - tam były wszystkie dane do wysyłki, a jeśli rozmawiałaś telefonicznie i on mimo to potrzebuje, to niech Ci przez telefon powie też gdzie to znaleźć.
Pan nie korzysta z Allegro jako kupujący... - pytałam.
Ok. Dzięki za pomoc.
Ok. Już wiem o co chodzi. Nie byłam w stanie zapłacić za zakupy, więc z anulowałam zakup i wykonałam go ponownie, tym razem bezbłędnie. Przedmiot mam w domu. Mam też wiadomość od sprzedającego, że z anulował zakup ze względu na brak formularza do wysyłki. Rozumiem, że przy dużej ilości zamówień mógł nie zauważyć, że "kupowałam" dwa razy; tylko po co allegro przy anulacji pytało o powód i nie przekazało jej sprzedającemu? Mało tego, mam możliwość wystawienia komentarza do tego z anulowanego przeze mnie, a potem sprzedawcę zakupu. Następnym razem, oby go nie było, prywatnie przekażę mail sprzedającemu o wycofaniu się z transakcji.