anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie znajdę harmonogram spłat kredytu?

jula090
#1 Nowicjusz#

Cześć kupiłam właśnie przedmiot na allegro i uzyskałam pożyczkę w mBank, mam konto ogólnie w santander a widzę że tutaj też jakby założone mam konto ściągnięta aplikacje mBank. Nie mogę wejść w harmonogram splat jakie tam hasło trzeba podać? Żaden sms nie przychodzi a jak wpisuje hasło z mBanku to też nieprawidłowe. Bo przelewy rozumiem  że swojego konta santander robię na nr wskazany w umowie. Więc po co mam otwarte konto w mBank automatycznie? Podpowie ktoś 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Harmonogram spłat powinien być wysłany na adres mailowy, sprawdź pocztę. Jeśli nie masz, kontaktuj się z bankiem. Możesz też dopytać na czacie w odpowiednim dziale Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

Warto zapoznać się dokładnie z regulaminem który na pewno dostałaś na email, tam powinno być wszystko wyjaśnione.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jula090  po zawarciu umowy otrzymujesz od banku maila z dokumentami potwierdzającymi zawarcie umowy oraz harmonogramem spłat kredytu. Aktualny harmonogram znajdziesz także w serwisie transakcyjnym mbanku - wejdź do serwisu transakcyjnego -> Finanse -> Kredyty. Następnie wybierz kredyt i harmonogram spłat kredytu. Jako klient zewnętrzny (nie korzytsający z usług mBanku) powinnaś po zawarciu umowy i uruchomieniu kredytu otrzymać mailowo pakiet aktywacyjny, który umożliwi Ci zalogowanie się do serwisu. Jak się zalogować korzystając z niego przeczytasz tutaj. Jeżeli nie otrzymałaś wskazanych wyżej informacji, skontaktuj się proszę bezpośrednio z bankiem: 801 300 800 lub 783 300 800.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:95947530
#7 Wielbiciel#

Dziendobry

szulam hanrmonogramu splat nie dostalam zadnej informacji z banku o zawarciu umowy.

We wskazanej przez Pani lokalizacji widnieja szczegoly zakupu i forma platnosci jednak nie ma zadnej informacji o harmonogramie i koncie do wplaty.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:95947530 W takiej sytuacji, skontaktuj się proszę bezpośrednio z bankiem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów