anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gwarancja na sprzęt audio ,naprawy i koszty wysyłki

wojtek51r
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem radio ,pilot nie działa , wysłałem do sprzedającego ,kto powinien pokryć koszty przesyłki ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pulkownik66
#19 Nestor#

@wojtek51r  Sprzedający

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jeśli nie miałeś opcji darmowego zwrotu to i tak przy reklamacji sprzedawca pokrywa koszty wysyłki.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wojtek51r Sprzedający powinien przy wymianie pilota pokryć koszty wysyłki w obie strony, czyli zwrócić Ci za odesłanie i dosłać sprawny na swój koszt.

oznacz moderatorów

wojtek51r
#8 Zapaleniec#

Dziękuję ,czekam na reakcję i zachowanie sprzedawcy 

oznacz moderatorów

wojtek51r
#8 Zapaleniec#

Wasze wsparcie Pomogło , Dziękuję !!! Sprawa załatwiona zwrotem za wysyłkę , refleksja ; komentarze po transakcji należy odwlec . 

oznacz moderatorów