Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłam telefon za pośrednictwem allegro. Telefon przyszedł do mnie z Chin, ten sprzedawca cały czas sprzedaje towar na allegro. Po kilku miesiącach używania telefonu na ekranie pojawiła się piksel - czarna kropka. Wysłałam telefon na serwis do Francji. Wysyłka na mój koszt. Serwis wysłał Telefon do Chin. Sprzedawca powiedzial ze naprawi mój telefon gdy zapłacę połowę kosztów naprawy. To chyba jakaś kpina... Przed wysyłka telefonu wysłałam do sprzedawcy informacje jak wygląda problem oraz zdjęcia ekranu, a teraz coś takiego..
No i co? Chcesz zapytać o coś?
@ksandra21 Nie są żadne kpiny, przeczytaj o reklamacjach. towar z Chin należy brać takie rzeczy pod uwagę, pytanie teraz jak powie że ci nie odda, to co zrobisz?A teraz zapytaj w czym ci doradzić.
@ksandra21 Tak, to jest kpina. Reklamację powinnaś złożyć z rękojmi u sprzedawcy, nie z żadnych gwarancji w serwisach, wtedy sprzedawca pokrywa wszystkie jej koszty, także koszty Twoich wysyłek i wszelkie koszty napraw, wymiany itp. Zrób to teraz w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca odpowiada za wady towaru przez 2 lata.
Jeśli czas na Dyskusję minął, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Za nic nie musisz płacić, masz otrzymać sprawny telefon i zwrot kosztów odesłania do naprawy.
Załóż dyskusję. Towar ma 2 lata gwarancji tak czy siak
@dlaokna_pl Gwarancja pewnie z Chin, lepsza reklamacja z tytułu rękojmi.
Tak czy siak sprzedawca odpowiada za towar, który sprzedaje.
@LEW433 @dlaokna_pl macie racie jak sprzedawca jest zarejestrowany w Polsce a wysyłka była z magazynu Chin to można to ugryźć 🙂 Jak Chińczyk to zapomnij sprawy w sądzie w Chinach i brak pomocy rzecznika, kosztowni adwokaci itp.
@ksandra21 Spiesz się, składaj sprzedawcy reklamację z rękojmi, proś o pomoc Allegro. Gdyby to okazało się bezskuteczne i nie minęło jeszcze 6 miesięcy od zakupu, a nie otrzymasz sprawnego towaru z powrotem, możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty za telefon z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuje.
@ksandra21 Gwarancja jest dobrowolna, i trzeba się jej teraz podporządkować, podstawowa sprawa sprzedawca z chin czy z polski a wysyłka z magazynu w Chinach ?