Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich kupiłem na allegro słuchawki i niestety jedna przestała się ładować i tutaj pojawia się moje pytanie gdyż w opisie aukcji nie ma nic odnośnie gwarancji jest tylko zakładka REKLAMACJA - czas na reklamacje z tytułu rękojmi 1 rok. Czy można im odsyłać te słuchawki i ta reklamacja działa na zasadzie gwarancji?
StolarzPL Lepiej złożyć reklamację z tytułu rękojmii . Skontaktuj się ze sprzedającym zanim podejmiesz jakiekolwiek kroki .
Pojawiają się kolejne problemy, użytkownik ma konto zawieszone 😞
Rękojmia jest zazwyczaj lepsza od gwarancji. Jeśli to produkt nowy i sprzedawcą jest firma-sklep, masz dwa lata rękojmi, nie rok. Wyślij mailem pismo reklamacyjne, opisz wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Przy naprawie i wymianie sprzedawca ma obowiązek oddać także koszt odesłania sprzętu do niego.
Gwarancja to świadczenie dobrowolne, nie jest obowiązkowe, rękojmia jest obowiązkowa. Poczytaj tu; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Pojawiają się kolejne problemy, użytkownik ma konto zawieszone
StolarzPL jeśli nie minął czas otwórz dyskusję , a potem wniosek do POK
@StolarzPL Spróbuj Dyskusji https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której możesz poprosić o pomoc Allegro. Możesz też poprosić o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeśli nic nie pomoże i masz towar wadliwy, niezgodny z opisem, wystąp o rekompensatę z POK; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...