anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

historia zwrotu towaru

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

Witajcie. Proszę o informację w jaki sposób uzupełniana jest historia zwrotu towaru a konkretnie kto i na jakiej podstawie dokonuje ostatecznego wpisu o treści :

Zwrot zakończony

Pełen zwrot pieniędzy

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jaszczur-ka takie wpisy są zazwyczaj systemowe, czy możesz napisać o co konkretnie chodzi? Sprawdzę i zweryfikuję to dla Ciebie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#
  • @la_nika  Chodzi o ten zwrot  :  

    DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU 10 maj 2022 12:37 0989R/2022

    W dn. 04.06. zwróciłam się do sprzedawcy z pytaniem, co z tym zwrotem, otrzymałam odpowiedź, że zwrotu nie otrzymał i należy zwrócić się do przewoźnika tj. DPD.   Tak też zrobiłam, reklamacja  została zarejestrowana w dn. 06.06. - mają 30 dni na odpowiedź, więc czekam. Ale dziś przeglądając historię zakupów  stwierdziłam zapis o zakończeniu tego zwrotu plus pełen zwrot pieniędzy.  Sprawdziłam pocztę i konto - z DPD brak wiadomości, na koncie brak takiej wpłaty.  I stąd moje pytanie.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jaszczur-ka Proszę Cię o numer zamówienia lub oferty, do któej zlecałaś zwrot.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@nat_not  Oto on :  

NUMER ZAMÓWIENIA

2989e521-c912-11ec-abde-01c2593dfe1b
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jaszczur-ka Widzę, że do tego zamówienia został zlecony (7 czerwca) zwrot pieniędzy w kwocie 46, 21 zł. Środki powinny wrócić na rachunek przypisany do karty, którą płaciłaś podczas zakupu. Sprawdź proszę ponownie historię wpływów na to konto od 7 czerwca do teraz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@nat_not   - tak, jest ta wpłata , data 09.06.

W życiu nie przyszłoby mi do głowy sprawdzać tak daleko...  Sprzedający  w dniu 06.06 kieruje mnie do przewoźnika, po czym po zaledwie 3 dniach zwraca pieniądze, choć przesyłka podobno zaginęła.  Nic z tego nie rozumiem ale nie mam pretensji,  kasa się zgadza  😉

Dziękuję i pozdrawiam  💐

oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@la_nika @nat_not   Witajcie.  Wracam do tematu. Na złożoną w sprawie jak wyżej reklamację otrzymałam od DPD taką odpowiedź :

powiadimienie DPD 2022-07-05 131917.pngZapytałam wobec tego, kim jest osoba uprawniona do wniesienia reklamacj i otrzymałam od DPD taką odpowiedź :

odpowiedź DPD  2022-07-05 132344.png Zaznaczam, że reklamację złożyłam, bo tak mnie poinstruował sprzedawca, do którego nie dotarł zwrot towaru.

Sprawa jest już dawno załatwiona ale pytam, bo chcę mieć pewność, jak postępować na przyszłość.  Rozumiem z tego,  że w przypadku zaginięcia przesyłki zwrotnej SMART osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest Allegro, czy tak?

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@jaszczur-ka 
w przypadku zaginięcia przesyłki zwrotnej SMART osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest Allegro, czy tak?

Tak dla przesyłek SMART! (oraz innych - również tych nie SMART! - ale z przedrostkiem: "Allegro ...") - do złożenia reklamacji u przewoźnika uprawnione jest Allegro.

Ale Ty powinnaś składać reklamację bezpośrednio do Allegro (a nie do DPD).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

jaszczur-ka
#10 Popularyzator#

@A3dam   -  dzięki.  Tego nie wiedziałam - ale już wiem  😊

Pozdrawiam !

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrot ze Smartem to Allegro.

oznacz moderatorów