Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Proszę o informację w jaki sposób uzupełniana jest historia zwrotu towaru a konkretnie kto i na jakiej podstawie dokonuje ostatecznego wpisu o treści :
Zwrot zakończony
Pełen zwrot pieniędzy
@jaszczur-ka takie wpisy są zazwyczaj systemowe, czy możesz napisać o co konkretnie chodzi? Sprawdzę i zweryfikuję to dla Ciebie.
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU 10 maj 2022 12:37 0989R/2022
W dn. 04.06. zwróciłam się do sprzedawcy z pytaniem, co z tym zwrotem, otrzymałam odpowiedź, że zwrotu nie otrzymał i należy zwrócić się do przewoźnika tj. DPD. Tak też zrobiłam, reklamacja została zarejestrowana w dn. 06.06. - mają 30 dni na odpowiedź, więc czekam. Ale dziś przeglądając historię zakupów stwierdziłam zapis o zakończeniu tego zwrotu plus pełen zwrot pieniędzy. Sprawdziłam pocztę i konto - z DPD brak wiadomości, na koncie brak takiej wpłaty. I stąd moje pytanie.@jaszczur-ka Proszę Cię o numer zamówienia lub oferty, do któej zlecałaś zwrot.
@jaszczur-ka Widzę, że do tego zamówienia został zlecony (7 czerwca) zwrot pieniędzy w kwocie 46, 21 zł. Środki powinny wrócić na rachunek przypisany do karty, którą płaciłaś podczas zakupu. Sprawdź proszę ponownie historię wpływów na to konto od 7 czerwca do teraz.
@nat_not - tak, jest ta wpłata , data 09.06.
W życiu nie przyszłoby mi do głowy sprawdzać tak daleko... Sprzedający w dniu 06.06 kieruje mnie do przewoźnika, po czym po zaledwie 3 dniach zwraca pieniądze, choć przesyłka podobno zaginęła. Nic z tego nie rozumiem ale nie mam pretensji, kasa się zgadza 😉
Dziękuję i pozdrawiam 💐
@la_nika @nat_not Witajcie. Wracam do tematu. Na złożoną w sprawie jak wyżej reklamację otrzymałam od DPD taką odpowiedź :
Zapytałam wobec tego, kim jest osoba uprawniona do wniesienia reklamacj i otrzymałam od DPD taką odpowiedź :
Zaznaczam, że reklamację złożyłam, bo tak mnie poinstruował sprzedawca, do którego nie dotarł zwrot towaru.
Sprawa jest już dawno załatwiona ale pytam, bo chcę mieć pewność, jak postępować na przyszłość. Rozumiem z tego, że w przypadku zaginięcia przesyłki zwrotnej SMART osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest Allegro, czy tak?
@jaszczur-ka
w przypadku zaginięcia przesyłki zwrotnej SMART osobą uprawnioną do złożenia reklamacji jest Allegro, czy tak?
Tak dla przesyłek SMART! (oraz innych - również tych nie SMART! - ale z przedrostkiem: "Allegro ...") - do złożenia reklamacji u przewoźnika uprawnione jest Allegro.
Ale Ty powinnaś składać reklamację bezpośrednio do Allegro (a nie do DPD).
@A3dam - dzięki. Tego nie wiedziałam - ale już wiem 😊
Pozdrawiam !
Jak zwrot ze Smartem to Allegro.