Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający twierdzi że zrobił zwrot
Allegro twierdzi że wszystko jest ok a ja nadal nie mam zwrotu na koncie
Co mam zrobić w tej sprawie?
@Client:74339165 sprzedawca ma do 14 dni od anulowania = odstąpienia !!! a jak zlecił to taki zwrot księguje się do 3 dni roboczych 😄
No zleci anulowanie i zwrot jest zrobiony a u mnie go brak
Twierdzi że już wczoraj powinny być na koncie
@Client:74339165 na mailu masz potwierdzenie zwrotu środków wraz z jego unikalnym numerem , szukaj kasy tam skąd wyszła .
@Client:74339165 chodzi o zamówienie nr f88178a0-c3cd-11ed-97fe-a3da1ddf3f42?
Sprawdziłam i sprzedający zwrócił wpłatę, która poprawnie zaksięgowała się u nas w systemie, środki powinny wrócić na konto, do którego przypisana jest karta płatnicza. Jeśli nie masz środków na koncie daj proszę znać, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu tej wpłaty i będziesz mógł wyjaśniać to z bankiem.
Nadal nie mam
Sprzedający cały czas twierdzi że powinny już być na koncie a nie ma
"Tu się czeka" proszę pana.
W przerwie reklamowej polecam --- >>>
"Tu się czeka i co mi zrobisz" ...
@Client:74339165 poprosiłam o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, więc poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas.
@Client:74339165 przesłaliśmy do Ciebie potwierdzenie zwrotu w wiadomości e-mail w sprawie nr 32204312.