Ile dni ma sprzedający na odbiór uszkodzonego towaru?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiony przeze mnie towar (łóżko) przyjechal uszkodzony (paczka była cała). Sprzedający zgodzil się na zwrot towaru i miał wysłać swojego kuriera. Przez 14 dni nie nastąpiła próba odebrania łóżka. Ile dni ma sprzedający na odbiór uszkodzonego towaru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po zgłoszeniu reklamacji ma 14dni na jej rozpatrzenie, później jest uznana, w tej sytuacji otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 ona już jest uznana napisał że się zgodził na zwrot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To co dalej ma zrobić, czekać w nieskończoność?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wystosować wezwanie na piśmie o zwrot kasy i kolejne o zabranie sobie mebla z terminem 14 dni a potem paczka do śmieci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:43418777 napisz do sprzedawcy pismo że roszczenie reklamacyjne się stalo wymagalne to co tam zaznaczyłeś i ma 14dni na odbiór łóżka inaczej wywalasz je na śmietnik i czekasz na kasę na konto