Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. W wrześniu 2022roku kupiłem antenę zewnętrzną do internetu LTE
Ostatnio antena zaczęła mieć problemy z zasilaniem i nie mamy przez to internetu
Myślałem żeby ją reklamowac, przyzwyczajony że na reklamacje zawsze są na 2 lata
Natomiast w mailu od sprzedającego dostałem informację że gwarancją oraz rękojmia trwają tylko do roku od zakupu
Z tego co wyczytałem prawnie na rękojmię są to 2 lata. Ale może zmieniło się to ostatnio.
Czy sprzedający ma prawo zmienić te zasady ?
Czy mam prawo to reklamowac ?
Pozdrawiam😁
Zakup z 2022, tak więc jak to była używana antena, to sprzedający mógł skrócić "rękojmię" do roku (jak kupowałeś od firmy). Natomiast prywatny sprzedawca może dowolnie skracać i wydłużać rękojmię a nawet ją wykluczyć.
A co do samej anteny, to są to urządzenie pasywne, nie wymagające dodatkowego zasilania. No chyba że to jakieś ODU.
Zmieniło się wraz 2023 rokiem sprawdź, wcześniej była rękojmia teraz jest jest niezgodność z opisem, ale nawet jak było 2lata to na Tobie spoczywa udowodnienie wady więc w zasadzie masz 1rok. Natomiast gwarancji udziela gwarant, masz to opisane w książce i może to być zarówno sprzedający jak i producent, sprawdź ile jest tam napisane.
Przeczytaj co napisałeś: "antena zaczęła mieć problemy z zasilaniem"
Więc sprzedający w ramach rękojmi powinien ci może elektrownię pobudować ?
A może po prostu prądu w gniazdku brak, styki się poluzowały....