anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile mam czekać na zwrot środków po zwrocie ?

john__gotti
#7 Wielbiciel#

Witam 

12.12 w formularzu na stronie zgłosiłem zwrot, 15.12 paczkę ze zwrotem odebrał sprzedający.
W zakładce moje zakupy, status „zwrot w weryfikacji”   . Po tym czasie chyba już powinien nastąpić zwrot środków ? 

czy jestem w błędzie? 
Pozdrawiam  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający po nastąpieniu zwrotu powinien oddać środki bezzwłocznie, ma na to 14 dni ale może się wstrzymać do zwrotu towaru, oblicz sobie te max 14 dni od odbioru towaru. Możesz otworzyć dyskusję jeżeli nie zwróci, poczekaj do jutra, jeżeli nastąpi zwrot to dostaniesz maila od allegro i jeszcze może to potrwać do 3 dni. Dyskusja: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Sprzedawca ma do 14 dni na zwrot środków od dnia otrzymania pisemnej rezygnacji kupującego, czyli od dnia wysłania formularza zwrotu. 

oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Ale znowu piszesz głupotki. Jak paczka wróci mam 14 dni. Może nigdy nie wróci, bo np. klient kliknie zwrot a nie odeśle? Takich przypadków mam średnio 5 w tygodniu. Masz 14 dni na zwrot jak paczka wróci. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Powinieneś otrzymać zwrot środków najpóźniej dzisiaj. Otwórz dyskusję, bo może okazać się iż nie miałeś prawa do zwrotu, bo zwrot był ograniczony prawem.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@john__gotti Tak, do tej pory sprzedawca powinien oddać pieniądze. Gdyby to zrobił, otrzymałbyś maila z taką informacją od Allegro. Jeśli mail był, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeżeli maila nie było, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy pieniądze szybko otrzymasz. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Oczywiście nikt nie zwraca uwagi na to, że w grudniu sprzedający pracowali po kilkanaście godzin dziennie ze względu na dużą ilość zamówień. Oczywiście wiąże się to z dużą ilością zwrotów - w większości to zwroty ze względu na darmowe przesyłki SMART. Ja np. dopiero w tym tygodniu miałem czas na rozpatrywanie zwrotów - to jest normalne w tym czasie. Odrobina wyrozumiałości ze strony kupujących nie zaszkodzi. Zakupy "z krzesełka przed monitorem" są bardzo łatwe - dla drugiej strony to jest praca i koszty, zwroty to kolejna praca, czas i koszty. A może warto w takiej prostej sprawie skontaktować się ze sprzedającym?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów