Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ktoś się spotkał z sytuacją, w której standardowo po wybraniu opcji wysyłki i płatności poprzez PayU, został wykonany przelew, natomiast ten przelew nie został zaksięgowany (Przelew w historii transakcji banku wyszedł bez problemu) przez Allegro i przez kilka godzin wisiał status płatności "W Toku". Anulowałem ten przelew i zrobiłem raz jeszcze i wszystko poszło od razu tak jak zawsze, ale defacto zapłaciłem za ten sam przedmiot dwa razy i pytanie czy środki zostaną zwrócone jakoś z automatu? Czy mam gdzieś się zgłosić, chociaż nie widzę nigdzie takiej możliwości (W ogóle to jakaś kpina, że taka firma, nie posiada możliwości porozmawiania z fizycznym człowiekiem)
Tak, jedna z płatności wróci na konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
Tak się zdarza przy płatnościach na Allegro, nigdzie tego nie musisz zgłaszać.