Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mari426 Do 14 dni od chwili otrzymania przedmiotu. Jezeli ten termin minął a nie ma od sprzedawcy zadnego info - reklamacja jest uznana za zasadną.
14dni od chwili złożenia reklamacji.
Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:
to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy i np. zalał urządzenie wodą.
Ważne!
Przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu.
Podstawa prawna – art. 5615 Kodeksu cywilnego