Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Otrzymałem dziś towar który zakupilem na portalu allegro. Cena jak zaplaciłem przez portal jest bliska 270zl. Otrzymałem towar zgodny z opisem, natomiast FV opiewa na kwotę niższą o połowę (ilość towaru jest zgodna). Czy w związku z tym mogę zażądać zwrotu różnicy czy raczej skończy się tym że sprzedający sklep zmieni wartość na kolejnej wystawionej FV.
Nie wiem która wartość ma nadrzędny charakter, czy ta z oferty, czy ta otrzymana na FV fizycznie z towarem?
Dzięki z góry za rozwianie wątpliwości!
Pozdrawiam
Adrian
hahahahah...Ty se jaja robisz prawda? 😄
Jaj może nie, żyjemy w czasach gdzie często oferta z etykiety jest inna od tej na kasie. Ponadto nie kupuje od pana Kowalskiego tylko od sklepu także w sytuacji wystawiania dokumentu jakim jest FV istnieją może jakieś regulacje które wpisują się w podobne sytuacje. A poza tym kto pyta nie błądzi 🙂
Jedyne czego możesz "zażądać" to korekty błędu na fakturze
Nie może tak być, ceny na Allegro są cenami brutto, otwórz dyskusję, musi być korekta FV: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 wiesz, że istnieją możliwości kontaktu ze sprzedawcą poza otwieraniem dyskusji? Wystarczy wysłać wiadomość lub maila.
A wiesz że firma zna się na rzeczy i takich pomyłek nie robi a jak robi to.....🙂poza tym dyskusja to także forma kontaktu.
Dokładnie, może częściej coś takiego się dzieje. Ja nie chce zapłacić mniej ale zwyczajnie nie zrozumiale jest dla mnie coś takiego... Poza tym FV to FV, a nie zakup przez **piiip** u sąsiada z klatki, który coś kupił okazyjnie a potem sprzedał to drozej.
Sprawa w sądzie to też forma kontaktu a mimo to nie trzeba być pieniaczem jak tylko ktoś popełni błąd i można sprawę załatwić w normalny sposób. A co do pomyłek i wprowadzania w błąd to najpierw przyglądnij się swoim postom a później "rzucaj kamień" 😉
Nie pienie się, zwyczajnie pytam. Jeśli z litery prawa okazuje się że jedynie oferta zakupu na portalu jest wiążąca co do kwoty a nie cena z późniejszej FV to temat jest zwyczajnie do zamkniecia. Chyba z punktu prawnego ważne jest co "przyjmuje papier"
Odwróć sytuacje. Zaplacilem za mniej, na FV jest kwota wyższa, czy wtedy sklep ma prawa wołać ode mnie za powstałą różnicę?
Tego też nie wiem, tylko pytam.
A co do "przyglądania się" to nie rozumiem tego wątku. Staram się poznać konkretne odpowiedzi a nie jakieś wycieczki...
Ty tak serio? Az ręce opadają jak niektórzy robią z siebie *piip* żeby przycebulić kilka zł
A Ty tak serio?
Z tego co wiem to miało być forum wsparcia kupujących a u Ciebie widzę dobre nastawienie do bliźniego poniżej poziomu Morza Martwego. Choć mnie to w sumie nie dziwi skoro raczej bardziej przywiązany jesteś do grupy do dyskusji sprzedających... ale tyle wycieczek personalnych.
Nie chodzi tu o kilka cebulionów tylko o zasady... Wg Ciebie pewnie istotna jest wartość zdarzenia a nie samo zderzenie.
Jak wspomniałem gdzieś wyżej pytam tylko o poprawność całej sytuacji. Rozumiem że jesteś z tych którzy idąc do marketu kupując telewizor "z metką" 2000zł, w kasie płacisz 2000zł a widząc że na FV widnieje wartość 1000zł to machasz ręką i idziesz dalej... Ja nie, ale jeśli źle myślę to dopytuje o konkretnie poparte argumenty a nie o ocenę i wycieczki na poziomie forum dla małolatów. Sam pracuje w B2C ale nie sklepie online, więc i tu czasem zdarzają się nieścisłości ale nie rzędu >100% wartości. Tu mamy do czynienia z Allegro jako pośrednikiem między sklepem i a klientem także sytuacja nie jest jednakowa.
Kupujący najpierw musi przestać mieć zapędy na wyłudzacza, żeby liczyć na wsparcie.
"Rozumiem że jesteś z tych którzy idąc do marketu kupując telewizor "z metką" 2000zł, w kasie płacisz 2000zł a widząc że na FV widnieje wartość 1000zł to machasz ręką i idziesz dalej."
Wtedy grzecznie proszę o korektę faktury a nie liczę na towar za półdarmo.
@tutifrutti6 napisał(a):Z tego co wiem to miało być forum wsparcia kupujących
Jeszcze nie zauważyłeś, że w "dyskusjach kupujących" biorą udział wyłącznie sprzedawcy? I to raczej nie tacy, którzy wystawiają faktury VAT.
@tutifrutti6 No tak > najbardziej pomagają wpisy Kubusia 536, który się zna na leżeniu jako podnóżek xyz.
Zapytaj się tego " " czy on w ogóle wie co jest faktura? > co to jest VAT? > i co w tej rozmowie chodzi?
Odpowiem Ci > wie ile dostał garnuszków miodu > i na tym się kończą jego wiadomości.🤣
@Client:96810784 Szczerze mówiąc jak patrzę na te "pytania o zakup" czy później wiadomości przez allegro ... to już wolę jak otworzy dyskusję.
sprawa prosta, albo błąd na fakturze, albo jakieś podatkowe wałki. Chociaż sprzedawca musi być odważny, że w dzisiejszych czasach przy transakcjach online robiłby takie jawne przekręty.
@tutifrutti6 To może być zwykły błąd powstały np. przywystawianiu kilku faktur jedna po drugiej. Możesz tylko domagać się korkty f-ry > niczego więcej.
Tylko ten się nie myli, co nic nie robi
@tutifrutti6 Podstawowe pytanie - kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? Przecież najpewniej jest to błąd…
@tutifrutti6 a nie dostałeś maila od Allegro, że pobrali i rozliczyli VAT, a Ty kupowałeś od firmy spoza UE? Była tu niedawno historia z fakturą na kwotę netto, od firmy ze Szwajcarii. Ewentualnie jest to błąd sprzedawcy to poproś o wystawienie korekty faktury.