Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czwarty dzień czekam na dostarczenie mojej przesyłki do paczkomatu.
InPost napisał: "Paczka czeka w danym Punkcie przez jeden dzień kalendarzowy. Jeśli nie zdążysz jej odebrać, po czasie magazynowania (jeden dzień kalendarzowy), wróci ona do wybranego przez Ciebie pierwotnie Paczkomatu. Wówczas bez problemu odbierzesz ją z maszyny."
A to historia mojej przesyłki:
15 Wrz 2022, 0:06 - Upłynął termin odbioru paczki magazynowanej
Upłynął termin odebrania paczki z Paczkomatu tymczasowego, ale paczka nadal jest w nim magazynowana - czeka na przyjazd kuriera, który ją zabierze do pierwotnie wybranego Paczkomatu.
13 Wrz 2022, 15:52 - Paczka magazynowana w Paczkomacie tymczasowym"
Minęło dwie doby. Paczka nadal nie trafiła do paczkomatu w którym czekam na odbiór.
Paczkomat sprawny i gotów przyjmować przesyłki do nadania. Wygląda na brak kurierów do obsługi tego bałaganu który tworzą.
Chcą zmusić kogoś kto ma chore nogi by odbierał przesyłki 2 km dalej jeśli ma 100 m od domu sprawny i nie przepełniony paczkomat - bo im tak pasuje.
Jak na razie to nie znam lepszego paczkomatu niż InPost, ale możliwe że to zależy od rejonu.
@LEW433 "Jak na razie" - poczekaj, aż Ci go zmienią na oddalony o 2 km.
Abyśmy mogli zweryfikować sytuację, prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.
Zgłoszenie wczorajsze i odpowiedz InPost z godziny 18;29:
"Szanowni Państwo, dziękujemy za przesłaną wiadomość. Nasi pracownicy z uwagą zapoznają się z Państwa korespondencją o numerze #3020797.
--
Pozdrawiamy
Zespół Inpost"
Próbowałem na czacie około 18 - gdzie dostałem informacje że przesyłka powinna być dostarczona do wybranego przeze mnie paczkomatu w dniu wczorajszym, ale raczej nie będzie dostarczona i się "przedawni".
Nr przesyłki: 601471547280425119485872
Do chwili obecnej żadnej odpowiedzi i reakcji.
O co tu chodzi, ani słowa wyjaśnienia i informacji co dalej???
Zmiana statusu w trzeciej dobie - BRAWO!
16 Wrz 2022, 17:40 - Przekazano do doręczenia.
Przesyłka trafi do odbiorcy najpóźniej w najbliższym dniu roboczym. Doręczyciel InPost rozwozi przesyłki nawet do późnych godzin wieczornych, dlatego warto mieć włączony telefon.
Dla przypomnienia:
12 Wrz 2022, 11:24 - Odebrana od Nadawcy.
BARDZO DZIEKUJE za TAKĄ USŁUGĘ!
Ciekawe kiedy będę mógł odebrać? Dziś? Czy raczej jutro?
Czyż byśmy szli na rekord? Mimo iż nie ma żadnych świąt?
@HAL9K_JJ
Prosimy o cierpliwość, zgłoszenia mailowe są podejmowane zgodnie z kolejnością.
Sprawa zostanie wyjaśniona w wiadomości prywatnej poprzez za pośrednictwem naszego BOK.
W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.
Przeprosiny są OK, ale po co uparte udawanie że nic się nie stało?
Korespondencja z BOK z godz. 18,25:
"Przepraszam za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
Przesyłka była umieszczona w Paczkomacie GDA142M na czas magazynowania. Wybór Paczkomatu tymczasowego zależy od ilości dostępnych skrytek w pobliskich maszynach.
Usługa magazynowania jest zgodna z Regulaminem świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty sp. z o. o.
Obecnie przesyłka jest już w drodze do Paczkomatu docelowego, proszę czekać na kod odbioru paczki."
Po co powoływać się na regulamin skoro go się nie respektuje?
Paczka mogła być według regulaminu magazynowana jeden dzień kalendarzowy. A przeleżała w tym paczkomacie dwa dni 14 i 15.09 nie zgodnie z regulaminem.
Trzeba było wyjaśnić, przeprosić, obiecać że się nie powtórzy.
A skoro regulaminowo to poszła do BOK reklamacja tej usługi.
Pozdrawiam
@HAL9K_JJ Jesteś nadawcą czy odbiorcą?
Odbiorcą. A co to ma za znaczenie? Przesyłka opłacana z mojej usługi Allegro Smart.
Dzień dobry,
jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Zgłoszona reklamacja jest w trakcie rozpatrywania.
Dalsze informacje w tej sprawie będą kierowane bezpośrednio z Działu Reklamacji, dlatego prosimy o bieżące monitorowanie otrzymanych wiadomości.
@InPost A to sposób rozpatrzenia mojej reklamacji:
Odpowiedź na reklamację
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zgłoszenie IPR12000487 dotyczące przesyłki o numerze 601471547280425119485872 przekazujemy poniższe wyjaśnienia.
Informujemy, że termin doręczenia przesyłki nadanej w ramach usługi „Allegro Paczkomaty24/7
InPost” wynosi D+l dzień roboczy, gdzie D oznacza dzień nadania. Wskazaną paczkę nadano w dniu 12.09.2022 r., a jej umieszczenie w Paczkomacie nastąpiło w dniu 13.09.2022 r. Przesyłka została doręczona terminowo. W związku z powyższym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu
Państwa roszczeń reklamacyjnych w całości.
Uzasadnienie
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi „Allegro Paczkomaty24/7 InPost” przez InPost Sp. z o.o. S 7: Operator świadczy usługę (...) w terminie deklarowanym D+l (...).
Liczymy, że powyższe wyjaśnienia zostaną uznane za wystarczające, a dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie."
@HAL9K_JJ
Przez doręczenie rozumie się umieszczenie przesyłki w Paczkomacie wybranym przez Odbiorcę, a w przypadku jego awarii lub przepełnienia, skierowanie do przechowania w PaczkoPunkcie lub Paczkomacie Tymczasowym.
Dodatkowo informuję, że w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient może wnieść odwołanie do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi.
Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.
@HAL9K_JJ i ten przypadek powinien dać Ci do myślenia , a dlaczego tak się stało , a dlatego ,że robisz zakupy w weekend ,a skoro masz problemy z chodzeniem to pewnie siedzisz w domu .
W weekend liczba zamowień wzrasta 3-4 krotnie w stosunky do kolejnych dni tygodnia ,sprzedawcy w poniedziałek i wtorek maja urwanie głowy , a przewoźnicy we wtorek i we środę stąd przepełnienia i popełniane błędy . Rób zakupy środa - czwartek , a problem zapewne się nie powtórzy .