anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost nowe standardy?

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

Czwarty dzień czekam na dostarczenie mojej przesyłki do paczkomatu.

InPost napisał: "Paczka czeka w danym Punkcie przez jeden dzień kalendarzowy. Jeśli nie zdążysz jej odebrać, po czasie magazynowania (jeden dzień kalendarzowy), wróci ona do wybranego przez Ciebie pierwotnie Paczkomatu. Wówczas bez problemu odbierzesz ją z maszyny."

A to historia mojej przesyłki: 

15 Wrz 2022, 0:06 - Upłynął termin odbioru paczki magazynowanej

Upłynął termin odebrania paczki z Paczkomatu tymczasowego, ale paczka nadal jest w nim magazynowana - czeka na przyjazd kuriera, który ją zabierze do pierwotnie wybranego Paczkomatu.

13 Wrz 2022, 15:52 - Paczka magazynowana w Paczkomacie tymczasowym"

Minęło dwie doby. Paczka nadal nie trafiła do paczkomatu w którym czekam na odbiór.

Paczkomat sprawny i gotów przyjmować przesyłki do nadania. Wygląda na brak kurierów do obsługi tego bałaganu który tworzą.

Chcą zmusić kogoś kto ma chore nogi by odbierał przesyłki 2 km dalej jeśli ma 100 m od domu sprawny i nie przepełniony paczkomat - bo im tak pasuje.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Jak na razie to nie znam lepszego paczkomatu niż InPost, ale możliwe że to zależy od rejonu.

oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@LEW433  "Jak na razie" - poczekaj, aż Ci go zmienią na oddalony o 2 km.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@HAL9K_JJ 

Abyśmy mogli zweryfikować sytuację, prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat/messenger,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.

oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@InPost 

Zgłoszenie wczorajsze i odpowiedz InPost z godziny 18;29:

"Szanowni Państwo, dziękujemy za przesłaną wiadomość. Nasi pracownicy z uwagą zapoznają się z Państwa korespondencją o numerze #3020797.

 


--

Pozdrawiamy

Zespół Inpost"

Próbowałem na czacie około 18 - gdzie dostałem informacje że przesyłka powinna być dostarczona do wybranego przeze mnie paczkomatu w dniu wczorajszym, ale raczej nie będzie dostarczona i się "przedawni".

Nr przesyłki: 601471547280425119485872

Do chwili obecnej żadnej odpowiedzi i reakcji.

O co tu chodzi, ani słowa wyjaśnienia i informacji co dalej???

 

oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@InPost 

Zmiana statusu w trzeciej dobie - BRAWO!

16 Wrz 2022, 17:40 - Przekazano do doręczenia.

Przesyłka trafi do odbiorcy najpóźniej w najbliższym dniu roboczym. Doręczyciel InPost rozwozi przesyłki nawet do późnych godzin wieczornych, dlatego warto mieć włączony telefon.

Dla przypomnienia: 

12 Wrz 2022, 11:24 - Odebrana od Nadawcy.

BARDZO DZIEKUJE za TAKĄ USŁUGĘ!

Ciekawe kiedy będę mógł odebrać? Dziś? Czy raczej jutro?

Czyż byśmy szli na rekord? Mimo iż nie ma żadnych świąt? 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@HAL9K_JJ 

Prosimy o cierpliwość, zgłoszenia mailowe są podejmowane zgodnie z kolejnością.
Sprawa zostanie wyjaśniona w wiadomości prywatnej poprzez za pośrednictwem naszego BOK.

W imieniu firmy InPost przepraszam za wszelkie niedogodności.


oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@InPost 

Przeprosiny są OK, ale po co uparte udawanie że nic się nie stało?

Korespondencja z BOK z godz. 18,25:

"Przepraszam za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.

Przesyłka była umieszczona w Paczkomacie GDA142M na czas magazynowania. Wybór Paczkomatu tymczasowego zależy od ilości dostępnych skrytek w pobliskich maszynach.

Usługa magazynowania jest zgodna z Regulaminem świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty sp. z o. o.

Obecnie przesyłka jest już w drodze do Paczkomatu docelowego, proszę czekać na kod odbioru paczki."

Po co powoływać się na regulamin skoro go się nie respektuje?

Paczka mogła być według regulaminu magazynowana jeden dzień kalendarzowy. A przeleżała w tym paczkomacie dwa dni 14 i 15.09 nie zgodnie z regulaminem.

Trzeba było wyjaśnić, przeprosić, obiecać że się nie powtórzy.

A skoro regulaminowo to poszła do BOK reklamacja tej usługi.

Pozdrawiam  

 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@HAL9K_JJ Jesteś nadawcą czy odbiorcą? 

oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@sl-aw-ek 

Odbiorcą. A co to ma za znaczenie? Przesyłka opłacana z mojej usługi Allegro Smart.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@HAL9K_JJ  napisał(a):

@sl-aw-ek 

Odbiorcą. A co to ma za znaczenie? Przesyłka opłacana z mojej usługi Allegro Smart.


Nie ma żadnego znaczenia, nie jesteś stroną umowy więc reklamację można od razu odrzucić 😁

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@HAL9K_JJ 

Dzień dobry, 

jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. 

 

Zgłoszona reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. 

Dalsze informacje w tej sprawie będą kierowane bezpośrednio z Działu Reklamacji, dlatego prosimy o bieżące monitorowanie otrzymanych wiadomości.

 

oznacz moderatorów

HAL9K_JJ
#9 Pomysłodawca#

@InPost A to sposób rozpatrzenia mojej reklamacji:

Odpowiedź na reklamację

Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zgłoszenie IPR12000487 dotyczące przesyłki o numerze 601471547280425119485872 przekazujemy poniższe wyjaśnienia.

Informujemy, że termin doręczenia przesyłki nadanej w ramach usługi „Allegro Paczkomaty24/7

InPost” wynosi D+l dzień roboczy, gdzie D oznacza dzień nadania. Wskazaną paczkę nadano w dniu 12.09.2022 r., a jej umieszczenie w Paczkomacie nastąpiło w dniu 13.09.2022 r. Przesyłka została doręczona terminowo. W związku z powyższym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu

Państwa roszczeń reklamacyjnych w całości.

Uzasadnienie

Zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi „Allegro Paczkomaty24/7 InPost” przez InPost Sp. z o.o. S 7: Operator świadczy usługę (...) w terminie deklarowanym D+l (...).

Liczymy, że powyższe wyjaśnienia zostaną uznane za wystarczające, a dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie."

Ze sposobu rozpatrzenia reklamacji wnoszę iż, InPost przez dostarczenie rozumie dostarczenie nie do paczkomatu odbiorczego określonego przez odbiorcę, ale do dowolnego paczkomatu oddalonego w promieniu 2 km od  paczkomatu odbiorczego określonego przez odbiorcę.
Proszę o wyjaśnienie. Czy wszystko dobrze zrozumiałem?
Przypomnę tylko że paczka znalazła się we właściwym paczkomacie odbiorczym 16 Wrz 2022, 18:59.
 
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@HAL9K_JJ 

Przez doręczenie rozumie się umieszczenie przesyłki w Paczkomacie wybranym przez Odbiorcę, a w przypadku jego awarii lub przepełnienia, skierowanie do przechowania w PaczkoPunkcie lub Paczkomacie Tymczasowym. 

Dodatkowo informuję,  że w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient może wnieść odwołanie do Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, w terminie 14 dni od dnia doręczenia odpowiedzi.
Odpowiedź na reklamację zawiera pouczenie o prawie odwołania się oraz wskazanie adresu, na jaki należy złożyć odwołanie.


oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@HAL9K_JJ i ten przypadek powinien dać Ci do myślenia , a dlaczego tak się stało , a dlatego ,że robisz zakupy w weekend ,a skoro masz problemy z chodzeniem to pewnie siedzisz w domu .

W weekend liczba zamowień wzrasta 3-4 krotnie w stosunky do kolejnych dni tygodnia  ,sprzedawcy w poniedziałek i wtorek maja urwanie głowy , a przewoźnicy we wtorek i we środę stąd przepełnienia i popełniane błędy . Rób zakupy środa - czwartek , a problem zapewne się nie powtórzy .

oznacz moderatorów