Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
inPost w swoim regulaminie sam pisze o tym rozwiazaniu (pewnie dlatego, ze musi), ale dane Urzędu Komunikacji Elektronicznej mowia wprost, w 64% przypadkow "Operator odmówił wzięcia udziału w postępowaniu ADR". Nie mowie tutaj o inPost, a calkowitej licznie spraw.
Skladał ktos moze taki wniosek ? Czy inPost z automatu odmawia (bo ma do tego prawo) czy jednak idzie do ADR ? Zastanawiam sie czy jest w ogole sens sie w to bawic, i wysylac dokumenty.
Dzień dobry @bercow,
proszę o kontakt na adres pomoc@inpost.pl. W treści zgłoszenia proszę opisać sytuację, podać numer przesyłki oraz reklamacji, jeśli zgłoszenie dotyczy konkretnej paczki lub jest powiązane z reklamacją.
W imieniu firmy InPost zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej przekazać odpowiedź na wiadomość mailową.