anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost umieścił paczkę w złym paczkomacie, po czym odesłał do Nadawcy. Brak kontaktu z firmą.

maranta91
#7 Wielbiciel#

Co zrobić, jeśli kurier InPost wrzucił paczkę do innego paczkomatu, a potem zamiast przekierować do mojego, to ją odesłał do oddziału? Nie pomogła interwencja na Allegro Messenger (pani obiecała kontakt z kurierem i nikt do mnie nie zadzwonił). InPost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, na infolinii odzywa się automat Mateusz, który gada w kółko to samo. Co więcej, na Allegro w Kupionych ktoś (Allegro albo InPost) zmienił mi paczkomat docelowy już po zatwierdzeniu zakupu!! (na co mam dowód, bo w mailu od Allegro widnieje właściwy paczkomat). Jakby tego było mało, wczoraj w tej samej aukcji, po odesłaniu mojej przesyłki znów widnieje właściwy paczkomat. Na pytanie, czy można zmieniać dane po zatwierdzeniu i opłaceniu zakupu, Allegro twierdzi, że nie ma takich uprawnień. Ale ja mam zrzuty ekranu. A może następnym razem zmieni cenę albo nr konta? To nie jest zabawne w dobie ochrony danych klienta. Sprzedający mówi, że jeśli towar wróci do niego, muszę zapłacić 13 zł za przesyłkę, chociaż wykupiłam Smart. Do kogo mam się ubiegać o zwrot kosztów?

Zaznaczam, że ostatni raz zamawiałam InPost. W razie reklamacji - FIRMA WIDMO. Nie ma natychmiastowych reklamacji, na infolinii maszyna, a kurier nie podaje nr telefonu. Są inne metody dostawy, ale tę sprawę muszę rozwiązać

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maranta91 widzę, że wyjaśniałaś sprawę z Doradcą na czacie oraz w wiadomości e-mail. 
Doradca skontaktował się z przewoźnikiem, przesyłka została umieszczona w innym paczkomacie z powodu awarii pierwotnie wybranego. Gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że przesyłka została wysłana do pierwotnie wybranego paczkomatu, Doradca napisze do Ciebie ponownie. 
Przykro mi z powodu tej sytuacji, w tej chwili mogę Cię jedynie poprosić o cierpliwość. 

Jeżeli chodzi o zminę paczkomatu w szczegółach zamówienia to faktycznie nie mamy możliwości zmiany tych danych czy możesz przesłać zrzuty ekranu o których piszesz (jeśli są na nich Twoje dane osobowe to zakryj je proszę)? Sprawdzę to. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Ten paczkomat ma często awarie, ale tym razem nie dostałam takiej informacji. Wysyłam zrzuty. W mailu od Allegro Tatarakowa 24. Na moim koncie Allegro Kaczeńcowa 1A, nie wiem kiedy się pojawiła.. Widocznie kurier tak zobaczył i tak dostarczył. Po mojej interwencji, znowu na Allegro widnieje dobry paczkomat, ale paczka odjechała 

oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

IMG_20220803_110507.jpg

IMG_20220803_110321.jpg

IMG_20220803_110136.jpgzapomniałam o załącznikach 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maranta91 czyli inny Paczkomat pojawił się w tylko w powiadomieniach e-mail? 
To jest możliwe, ponieważ przekazujemy automatycznie wiadomośc jaką otrzymujemy od przewoźnika na temat przesyłki, natomiast u nas w systemie wciąż widoczny jest paczkomat jaki Ty wybrałaś (na ulicy Tatarakowej). 
Poczekajmy na odpowiedź przewoźnika, mam nadzieję, że sprawę szybko uda się załatwić i otrzymasz przesyłkę na swój adres lub do pierowtnie wybranego paczkomatu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

Nie, zamówiłam na właściwy paczkomat na Tatarakową 24 i dostałam od Allegro potwierdzenie mailem, w którym widnieje ulica Tatarakowa 24 od dnia zakupu przez cały czas.  Na koncie Allegro w Szczegółach  zakupu pojawiła się Kaczeńcowa, a od wczoraj ponownie pojawiła się Tatarakowa. Podejrzewam, że to błąd systemu, ale chcę otrzymać towar albo zwrot pieniędzy. Sprzedawca jest tu prawdopodobnie niewinny

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maranta91 tak, też uważam, że sprzedający nie jest tutaj niczemu winny. 
Bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, czekamy na odpowiedź od przewoźnika (dziś przypomnieliśmy się w tej sprawie, więc mam nadzieję, zże teraz szybko dostaniemy odpowiedź). 
Nie martw się, zakupy na Allegro są bezpieczne, więc na pewno uda się rozwiązać tą sytuację. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Do automatu mówisz "chcę rozmawiać z człowiekiem" i przełącza do konsultanta. Po zatym jak zadzwonisz na ten drugi numer to tam jest stary automat ten co za pomocą klikania w cyferki wybierasz o czym chcesz gadać i też łączy z konsultantem...

oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

Niestety nie, na obu numerach automat uprzejmie informuje gdzie obecnie jest paczka

oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

Zresztą w co mam klikać, jak paczka leżała w paczkomacie na innym osiedlu???

oznacz moderatorów

maranta91
#7 Wielbiciel#

Nie, inny paczkomat pojawił się na moim koncie Allegro. W wiadomości mail był mój paczkomat, ten co powinien być

oznacz moderatorów