anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Irytujące automatyczne odpowiedzi sprzedawcy można poprawić i zastąpić

KlientLukasz
#8 Zapaleniec

Wiele osób przeszkadzają automatyczne wiadomości od sprzedawcy bez konkretnej treści, które tylko zawracają głowę klientowi niepotrzebnymi powiadomieniami.

Ale niektóre zawierają informacje przydatne, np. godziny odpowiedzi sprzedawcy.

Allegro może przeanalizować, jakie automatyczne wiadomości stosują sprzedawcy, i zaoferować natywne odpowiedzi natychmiastowe już podczas wysyłania pytania przez klienta (bez opóźnienia i bez powiadomienia).
Przy typowo informacyjnych automatycznych odpowiedziach sprzedawcy, ma to sens.

Przy automatycznych odpowiedziach sprzedawcy, które mają tylko zresetować licznik(?) super sprzedawcy - takie można ignorować, blokować, nakłonić sprzedawców, żeby ich w ogóle nie stosowali, żeby im się nie opłacało ich stosować.

Czy Allegro wewnętrznie analizuje rodzaje automatycznych odpowiedzi i je klasyfikuje?
Jeśli tak, to może przygotować natywną funkcję natychmiastowych odpowiedzi informacyjnych (bez opóźnienia i bez powiadomienia na maila/telefon/ikonce powiadomień na Allegro, już w momencie wysłania).

Na pewno do takich należy informacja o godzinach odpowiedzi, nie wiem jakie jeszcze?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0