Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę wystawić sprzedawcy negatywną opinię za to, że spakował w małym kartonie przedmiot kruchy, wypełniony powietrzem z przedmiotem ciężkim (kilka kilo) bez żadnego zabezpieczenia? Czy za to może być pozew od sprzedawcy ? Mi się to nie podobało bardzo, bo wszystko było ściśnięte, dla porównania kupowałam kiedyś kwiaty z ziemią jakieś 10l i sprzedawca spakował to w skrzynce złączonej z kartonem.
@KlientKaaa przedmiot uszkodził się?
Tak, ale sprzedawca nie uznaje reklamacji, żałuję że nie nagrałam rozpakowywania paczki
Jeśli w wyniku złego pakowania przermiot się uszkodził masz prawo do reklamacji. Rozumiem że są osoby które zawsze coś zrobiły by lepiej, ale jeśli nie doszło do uszkodzenia to po co negatyw?
Nie chodzi o to że lepiej, ale dostałam uszkodzony przedmiot, i sądzę że przez pakowanie, próbowałam reklamacji, ale sprzedawca zwala winę na mnie, i straszył mnie sądem gdy jeszcze w opinii chciałam napisać prawdę
@KlientKaaa Składałaś reklamację poprzez dyskusję Allegro? Nawet jeśli sprzedający reklamację odrzuci to masz możliwość zgłoszenia wniosku do Allegro Protect i uzyskania odszkodowania. Natomiast sama opinia niczego nie rozwiązuje, rodzi tylko konflikty.
Tak, ale zakończyłam już dyskusję, dużo nie straciłam, a chciałabym żeby może opinia innym kupującym pomogła, jak coś to są przedmioty z kategorii produkty spożywcze
@KlientKaaa Jeżeli przedmiot dotarł uszkodzony to zacznij od reklamacji. Masz prawo do zwrotu pieniędzy za ten uszkodzny przedmiot. Opinia negatywna to jest ostatni krok (i broń) w takiej transakcji., jeżeli wszystkie inne zawodły.
Jest uszkodzony, sprzedawca odmówił reklamacji, gdy napisałam o tym uszkodzeniu w opinii to straszył mnie sądem, ja nie ma kasy na sądy, chciałabym ten zakup zakończyć inną opinią, nie narażając się na problemy, będę omijać ten sklep ale może lepiej żeby inni kupujący też go omijali
@KlientKaaa Obecnie jest tak że pisząc jakąkolwiek opinię narażasz się na kłopoty, na różne skargi i straszenie sądami, natomiast opinia nie ma żadnego wpływu na poprawę jakości pakowania. Po prostu wszyscy traktują opinię jako zło niezawinione i tępią wszelkimi metodami klientów którzy opinie piszą.
Również dobra opinia nie spełnia swojej roli bo zawsze pozostaje świadomość że można coś zrobić lepiej, a te gwiazdki wcale nie są zasłużone.
Nie pisz opinii, żadnych.
A dlaczego mam nie napisać opini, skoro chcę np. ostrzec wszystkich kupujących przed nieuczciwym sprzedawcą, który mi sprzedał produkt niezgodny z opisem, uszkodzony i nie ma możliwości reklamacji, zwrotu chyba że na koszt własny do Chin.
@marcines8181 A pisz sobie, pisz co chcesz, masz prawo walczyć nawet z chińskimi wiatrakami...
Jeśli kupiłeś w Chinach to powinieneś sobie najpierw napisać negatywną opinię. Powinna być taka opcja
@KlientKaaa Komentarz ma być obiektywny, zasłużył to ma taki.
Z jednej strony zasłużył, a z drugiej obawiam się problemów bo mnie już straszył sadem i ma dużo pousuwanych opinii
@KlientKaaa Jeśli napisałaś wszystko zgodnie z prawdą i sumieniem w komentarzu bez obrazy kogokolwiek i wyzwisk to możesz spać spokojnie.
@KlientKaaa Wielu straszyło sądem, ma prawo pójść ale jak ma za dużo kasy to niech idzie.
@KlientKaaa Formalnie masz prawo napisać każdą opinię, ale w tym przypadku weź trochę winy na siebie.
Zamawiasz delikatny może szklany przedmiot w komplecie z ciężkim odważnikiem? To mi przypomina zagadkę jak przewieźć łódką przez rzekę kozę, wilka i kapustę. Żadne rozwiązanie nie jest dobre, jest jedno bezpieczne ale napracować się bardzo trzeba.
Wszystko jest z kategorii produkty spożywcze, nigdy nie oceniałam zapakowania produktów, ale w tym przypadku brak zabezpieczenia wydaje mi się przynajmniej częściową przyczyną, chcę nagrodzić sprzedawcę negatywną opinią, bo się ani trochę nie postarał, wrzucił wszystko aby się tylko zmieściło w ten mały karton, i żeby tylko nie straszył mnie sądem