anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaką opinię wystawić?

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Czy mogę wystawić sprzedawcy negatywną opinię za to, że spakował w małym kartonie przedmiot kruchy, wypełniony powietrzem z przedmiotem ciężkim (kilka kilo) bez żadnego zabezpieczenia? Czy za to może być pozew od sprzedawcy ? Mi się to nie podobało bardzo, bo wszystko było ściśnięte, dla porównania kupowałam kiedyś kwiaty z ziemią jakieś 10l i sprzedawca spakował to w skrzynce złączonej z kartonem. 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KlientKaaa przedmiot uszkodził się?

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Tak, ale sprzedawca nie uznaje reklamacji, żałuję że nie nagrałam rozpakowywania paczki

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Jeśli w wyniku złego pakowania przermiot się uszkodził masz prawo do reklamacji. Rozumiem że są osoby które zawsze coś zrobiły by lepiej, ale jeśli nie doszło do uszkodzenia to po co negatyw?

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Nie chodzi o to że lepiej, ale dostałam uszkodzony przedmiot, i sądzę że przez pakowanie, próbowałam reklamacji, ale sprzedawca zwala winę na mnie, i straszył mnie sądem gdy jeszcze w opinii chciałam napisać prawdę 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@KlientKaaa  Składałaś reklamację poprzez dyskusję Allegro?  Nawet jeśli sprzedający reklamację odrzuci to masz możliwość zgłoszenia wniosku do Allegro Protect  i uzyskania odszkodowania.  Natomiast sama  opinia niczego nie rozwiązuje, rodzi tylko konflikty.

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Tak, ale zakończyłam już dyskusję, dużo nie straciłam, a chciałabym żeby może opinia innym kupującym pomogła, jak coś to są przedmioty z kategorii produkty spożywcze

oznacz moderatorów

Client:35386082
#12 Orędownik#

@KlientKaaa Jeżeli przedmiot dotarł uszkodzony to zacznij od reklamacji. Masz prawo do zwrotu pieniędzy za ten uszkodzny przedmiot. Opinia negatywna to jest ostatni krok (i broń) w takiej transakcji., jeżeli wszystkie inne zawodły.

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Jest uszkodzony, sprzedawca odmówił reklamacji, gdy napisałam o tym uszkodzeniu w opinii to straszył mnie sądem, ja nie ma kasy na sądy, chciałabym ten zakup zakończyć inną opinią, nie narażając się na problemy, będę omijać ten sklep ale może lepiej żeby inni kupujący też go omijali

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@KlientKaaa  Obecnie jest tak że pisząc jakąkolwiek opinię narażasz się na kłopoty,  na  różne  skargi i  straszenie sądami, natomiast opinia nie ma żadnego wpływu  na poprawę jakości  pakowania.  Po prostu wszyscy  traktują opinię jako zło  niezawinione i  tępią wszelkimi metodami  klientów którzy opinie piszą.

Również  dobra opinia nie spełnia swojej roli bo  zawsze pozostaje  świadomość że można coś zrobić lepiej, a te gwiazdki wcale nie są zasłużone.

Nie pisz opinii,  żadnych.

oznacz moderatorów

marcines8181
#1 Nowicjusz#

A dlaczego mam nie napisać opini, skoro chcę np. ostrzec wszystkich kupujących przed nieuczciwym sprzedawcą, który mi sprzedał produkt niezgodny z opisem, uszkodzony i nie ma możliwości reklamacji, zwrotu chyba że na koszt własny do Chin. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@marcines8181  A pisz sobie, pisz co chcesz, masz prawo walczyć nawet z chińskimi wiatrakami...

Jeśli kupiłeś w Chinach  to powinieneś sobie najpierw napisać negatywną opinię. Powinna być taka opcja

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KlientKaaa Komentarz ma być obiektywny, zasłużył to ma taki.

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Z jednej strony zasłużył, a z drugiej obawiam się problemów bo mnie już straszył sadem i ma dużo pousuwanych opinii

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@KlientKaaa Jeśli napisałaś wszystko zgodnie z prawdą i sumieniem w komentarzu bez obrazy kogokolwiek i wyzwisk to możesz spać spokojnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KlientKaaa Wielu straszyło sądem, ma prawo pójść ale jak ma za dużo kasy to niech idzie.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@KlientKaaa   Formalnie masz prawo napisać każdą opinię,  ale w tym przypadku weź trochę winy na siebie.

Zamawiasz delikatny  może szklany przedmiot w komplecie z ciężkim odważnikiem?  To mi przypomina zagadkę jak przewieźć łódką przez rzekę  kozę, wilka i kapustę.  Żadne rozwiązanie nie jest dobre, jest jedno bezpieczne ale napracować się bardzo trzeba.

oznacz moderatorów

KlientKaaa
#7 Wielbiciel#

Wszystko jest z kategorii produkty spożywcze, nigdy nie oceniałam zapakowania produktów, ale w tym przypadku brak zabezpieczenia wydaje mi się przynajmniej częściową przyczyną, chcę nagrodzić sprzedawcę negatywną opinią, bo się ani trochę nie postarał, wrzucił wszystko aby się tylko zmieściło w ten mały karton, i żeby tylko nie straszył mnie sądem

oznacz moderatorów