Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zgłosiłem roszczenie dotyczące rękojmi towaru. Początkowo sprzedający nie chciał rozpatrzyć reklamacji ze względu, że sprzęt był "powystawowy" toteż rękojmia obowiązuje tylko przez rok i czas na wniesienie reklamacji upłynął. Ponadto cena była atrakcyjna i mam się odczepić. Sprawę wyjaśniliśmy za pomocą podzielenia się orzeczeniami sądów i stanowiskiem Uokik. Następnie sprzedawca żądał paragonu, ale taka jak poprzednio wyjaśniliśmy zawiłości meandrów prawnych. Wnioskuję, że sprzedawca nie ma czystych intencji. Martwi mnie to, ponieważ Sprzedawca jako gest dobrej woli podał mi w końcu kod zwrotu do paczkomatu, z którego skorzystałem. Niestety żadna informacja o zwrocie nie widnieje w zakładce moje allegro. Nie mam też nr przesyłki do jej śledzenia. Co mogę zrobić, aby taki nr paczki uzyskać?
@w4co123 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
8837580304 - proszę.