Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmiot, zapłaciłam, ale okazało się, że sprzedający nie ma na stanie tego koloru, a innego nie chcę. Jak mogę anulować transakcję? Widzę tylko opcję zwrotu, a nie mogę zwrócić, bo przecież nie dostałam przedmiotu. Nie wiem, jak mam dalej postępować. Kupujący nie odpisuje od 2 dni. Proszę o radę.
@java7developer W takiej sytuacji Ty nie musisz niczego anulować. To sprzedawca nie jest w stanie wywiązać się z umowy, więc powinien niezwłocznie oddać Ci całą wpłatę. Jeżeli tego nie robi i wymaga Twojego anulowania, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko odda.
Druga opcja - możesz anulować poprzez opcję zwrotu. Aby zrobić zwrot nie musisz mieć towaru i go odsyłać. Po prostu wypełniasz formularz - wtedy działa on jak Twoje odstąpienie od umowy, czyli anulowanie zakupu.