Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc.
Syn bez mojej wiedzy i zgody zakupił kostkę rubika , następnie chciał anulować zakup ale nacisnął przycisk "zwrot"
Z tym, że kostka jeszcze do nas nie dotarła, została opłacona ale to wszystko działo się w ciągu jednej godziny
Zakup, opłacenie z mojego konta, próba anulowania ale tak naprawdę poprzez przycisk zwrot a towar jeszcze nie wysłany,
jak to odkręcić?
Cześć @Client:87509298. Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt ze sprzedającym. Możesz napisać do niego przez opcję ''Zadaj pytanie'', którą znajdziesz w ofercie lub rozpocząć Dyskusję, do której będziemy mogli się włączyć na Twoją prośbę.
Opisz sytuację i powiadom sprzedającego o tym, że zakup został zrealizowany przez pomyłkę i nie oczekujesz wysyłki.