anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak anulować

Client:87509298
#1 Nowicjusz#

Proszę o pomoc. 

Syn bez mojej wiedzy i zgody zakupił kostkę rubika , następnie chciał anulować zakup ale nacisnął przycisk "zwrot"

Z tym, że kostka jeszcze do nas nie dotarła, została opłacona ale to wszystko działo się w ciągu jednej godziny

Zakup, opłacenie z mojego konta, próba anulowania ale tak naprawdę poprzez przycisk zwrot a towar jeszcze nie wysłany, 

jak to odkręcić? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:87509298. Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt ze sprzedającym. Możesz napisać do niego przez opcję ''Zadaj pytanie'', którą znajdziesz w ofercie lub rozpocząć Dyskusję, do której będziemy mogli się włączyć na Twoją prośbę. 
Opisz sytuację i powiadom sprzedającego o tym, że zakup został zrealizowany przez pomyłkę i nie oczekujesz wysyłki.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów