Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem laptopa. Po godzinie sprzedający dzwoni, że tego akurat nie mogą wysłać, ale może mi zaproponować inny. Oczywiście o znacznie gorszych parametrach. Poprosiłem o zwrot pieniędzy.
Minęło kilka dni, sprzedający dzwoni z prośbą, żebym anulował zakup u siebie. Głupi w pośpiechu się zgodziłem, myśląc, że może sobie statystyk psuć nie chce, czy coś. Wystawiłem zwrot, żeby wreszcie zamknąć temat i do tego nie wracać.
Tylko po chwili naszła mnie refleksja - przecież to oszust. Ja teraz wyklinałem, że mu odeślę coś, czego nawet nie dostałem. On teraz będzie czekał ze zwrotem pieniędzy, albo w ogóle mi ich nie zwróci, ponieważ przecież nie dostanie zwrotu towaru.
Jestem w stanie to jakoś odkręcić?
@d124136 nie da się cofnąć systemowo zwrotu. Ale to nie zmienia faktu abyś otrzymał zwrot pieniędzy. Nie potrzebnie wybierałeś sposób wysyłki trzeba było zatrzymać się na etapie zgłoszenia zwrotu sprzedawcy. Może chociaż w formularzu wybrałeś odpowiednia przyczynę zwrotu.
Zawsze możesz zgłosić problem z zakupem (dyskusja)
Tak, przyczynę dałem odpowiednią. Pozostaje mi chyba tylko poczekać, czy dostanę te pieniądze z powrotem.
@d124136 Jakiś kombinator, jak sprzedający nie ma towaru to zwraca Ci śrdoki a Ty jako kupujący nie musisz niczego anulować itd. pewnie chce sobie statystyki poprawić, poczekaj aż zwróci Ci śrdoki a musi i wystaw po 1 gwiazdce jako komentarz.
Nie koniecznie musi być to oszust - pewnie, tak jak mówisz, nie chciał psuć sobie statystyk. Klienci często dają "zwrot" jeszcze przed wysłaniem towaru. Allegro przecież widzi, że sprzedający niczego Ci nie wysłał, więc zwrot jest taktowany jako swoiste anulowanie. Jeżeli jednak sprzedający będzie kombinował, to po prostu otwórz dyskusję, wezwij Allegro i w najgorszym wypadku wypłacą Ci pieniądze z protecta, a jego obciążą i przyblokują konto, czego pewnie sprzedający jest świadom.