Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Na początku stycznia dokonałam zwrotu towaru za który dostałam zwrot pieniędzy. Sprzedawca wysyłał mi że gotówka została zwrócona lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymała zwrotu na konto. Ktoś wie jak rozwiązać problem? Pozdrawiam
Poszukaj maila od allegro o zwrocie kasy
@Client:73467835 Nie sprzedający potwierdza tylko mail od Allegro i w paneli "Moje zakupy" istnieje taka informacja > sprzedający zlecił zwrot środków, wówczas w 3dni trafiają tam skąd wyszły> jak płaciłeś?
"za który dostałam zwrot pieniędzy" ...
"do dnia dzisiejszego nie otrzymała zwrotu na konto"
To jak w końcu było, kasa jest czy nie ma? 😄
No przelewu brak. Jak bym dostała przelew nie pytała bym na forum..
@Client:73467835 sprawdziłam to i zwrot do tego zamówienia został wykonany 10.01.2024.
Zwrot powinien trafić na konto przypisane do BLIKa, poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, żebyś mogła wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
Dziękuję a mogę prosić o sprawdzenie jeszcze jednego zamówienia?
386611e1-a7fa-11ee-a1f6-f18f70553832
@Client:73467835 jasne! W tym zamówieniu płatność również została zwrócona (08.01.2024) i poprawnie się zaksięgowała na koncie przypisanym do BLIKa.
Bardzo Dziękuję 😘
@Client:73467835 podaj proszę numer tego zamówienia.
2ce51510-a7f9-11ee-bc3a-cf49410c18f7 to jest to