Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W piątek zapłaciliśmy za panele w split paymencie. Dzisiaj (poniedziałek) płatność w panelu- moje zakupy widnieje jako "płatność w toku". Jak długo czeka się na zatwierdzenie takiego przelewu przez Allegro?
@MFBspzoo Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ta płatność?
Czy mogę prosić o w miarę możliwości jak najszybszą odpowiedź? Sprawa jest pilna, zależy nam na szybkiej dostawie.
@MFBspzoo konsultuję już tę płatność z zespołem i jak tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie ze szczegółami.
@MFBspzoo z danych w naszym systemie wynika, że w tym zamówieniu wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, a one księgowane są do 3 dni roboczych. Generalnie w przypadku tego zamówienia płatność przez split payment nie jest możliwa, bo kwota takiego zakupu musi przekroczyć 15 tysięcy złotych, a tutaj jest znacznie niższa.
Natomiast co do samej zasady działania, takiego zamówienia nie opłaca się poprzez Allegro Finanse. Kwotę należności kupujący przelewa na konto zgodnie z instrukcją, którą otrzyma od sprzedającego. Oznacza to, że nie zaktualizujemy automatycznie statusu płatności w Allegro Finanse, jednak sprzedający może ręcznie zmienić status zamówienia w zakładce "Zamówienia".
Split Payment to nie jest odroczona płatność.
Do 15 000 zł jest dowolność, nie ma zakazu płatności w Split Paymencie do tej kwoty, natomiast od 15 000 zł jest nakaz.
Wobec powyższej odpowiedzi- jutro możemy się spodziewać, że sprzedający otrzyma naszą wpłatę?
@MFBspzoo przepraszam, to mój błąd, już poprawiłam tę informację. Nie, z uwagi na to, że tak jak napisałam wcześniej, w naszym systemie ta płatność jest zarejestrowana jako zwykły przelew tradycyjny, prześlij proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz zgłoszeniowy i dołącz do niego potwierdzenie tej płatności. Nasz zespół zweryfikuje dokładnie tę sytuację.
Oczywiście Split Payment płaci się na podstawie faktury VAT, a nie na podstawie zamówienia.