Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
09 stycznia zakupiłem na Allegro NOWY telewizor i kurier przywiozł go 12 stycznia .
do tego momentu wszystko super - wysyłka - wiadomosci od sprzedawcy .
telewizor po podłaczeniu nie działa - nie uruchamia się.
dzwonie do sprzedawcy z pytaniem czy sprawdzaj co wysyłaja - odpowiedzieli ze nie , bo nie maja na to czasu , ufają producentowi ze towar jest 100% sprawny i jak ma byc TV to tak jest.
ciesze sie ze dostałem zepsuty telewizor a nie kawałek deski.
na ich stronie złożyłem wniosek o zwrot TV
firma zamówiła kuriera i odebrali w piatek 15stycznia.
w poniedziałek o godz 8.17 dostałem informacje sms ze przyjeli zwrócony odemnie telewizor.
mineło dwa dni i nic ! zadnej informacji
przez dwa dni nie mieli czasu aby podłaczyc TV do pradu i stwierdzic ze sie nie uruchamia.
no chyba ze im prad odcieli.
od momentu zakupu jest 11 dni , jestem bez telewizora i bez gotówki w kwocie 2259zł
to mój ostatni drozszy zakup na Allegro.
lepiej isc do sklepu , sprzedawca sprawdzi towar i wiem za co place.
poczekam jeszcze pare dni i trzeba bedzie zgłosic sprawe na policje.
@fues, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze Ci tutaj doradzono - masz możliwość otworzenia Dyskusji. Faktycznie Sprzedający ma obowiązek wypowiedzieć się w niej w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem z sobót, niedziel i dni wolnych od pracy).
Po tym czasie w razie jakichś problemów lub wątpliwości możesz poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie rozwiązać.
@mr_oma kupujący złożył reklamację, terminy określa prawo. Nawet pracownik Allegro nie ma prawa ingerować w proces reklamacyjny. To jest tylko i wyłącznie sprawa pomiędzy kupującym a sprzedającym. Jezeli sprzedający nie dotrzyma ustawowych terminów, to dyskusja będzie zasadna w tym momencie będzie to nadużycie ze strony Allegro.