Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam mój problem jest taki że ostałem oszukany na allegro lokanie na kwotę 80 zł , kupiłem procesor i5 2500 po kilku dniach czekania nie dostałem powiadomienia o nadaniu paczki więc postanowiłem zadzwonić do sprzedającego , odebrał i zapewnił mnie że paczka zostanie wysłana jeszcze w ten sam dzień co dzwoniłem więc powiedziałem że ok , następnego dnia dzownię bo nie dostałem numeru paczki ani nic ( nawet na inpost ) więc dzwonię a sprzedający wmawia mi że wysłał paczkę i że jutro da numer paczki to pytam dlaczego nie teraz ? skoro ma go na 10000% na telefonie to śmiejąc się odpowiada że ma telefon z klapką , postanowiłem natychmiast napisać na allegro używając "poproś o pomoc allegro" napisałem że sprzedający utrudnia kontakt ( bo też nie odpisywał na sms itp i że chcę wiedzieć co się dzieje dodałem też że sprzedajacy wmawia mi że paczka wysłana ale ten telefon z klapką itp tid po czym dostaję wiadomość w której sprzedający dosłownie mnie wyzywa ( wiadomość na allegro nie sms czy jakoś inaczej ) i prosi o numer konta , pomyślałem że niezła patologia ale kij dam numer i po sprawie jak powiedziałem tak zrobiłem dałem i czekam i nic 1 dzień 2 dzień 3 dzień dałem opcję aby interweniowało allegro więc tam napisali że "coś tam coś tam numer przesyłki wyraźny albo potwierdzenie przelania ) ta osoba była dziś o 16:10 ale nic nie odpisała , więc pytanie ile ona ma na to czasu ? bo co prawda nie jest to ogromna kwota ale kupowałem procka i płytę i to teraz leży a dosyć ważne jest aby już mieć wszystko
konto to [edycja] ostatnie 2 opinie były podobne do mojej że nie wysłała ( albo wysłał bo piszę jako kobieta a przez telefon facet ) paczki i utrudniony zwrot kasy , są też 3 pozytywy ale to fake opinie
@Client:90415175, widzę, że założyłeś Sprzedającemu Dyskusję, a w sprawie wypowiedział się pracownik Allegro. Sprzedający ma 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy).
@Client:90415175 Jeśli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sprzedający jest informowany o wniosku, wie czym to grozi, więc szybko dostarczy towar lub odda wpłatę. Jeśli nie, odda Ci ją Allegro.
jeśli nie dojdziemy do porozumienia ( a nie dojdziemy bo to scam ) to mam czekać 14 dni i dopiero kliknąć zakończ dyskusję ? nie mogę prędzej wypełnić tego wniosku , np jeśli nie odpowie przez te 24h na dowód o wpłatę albo numer wysyłki ( którą w wiadomości gdzie mnie wyzywał napisał że cofnął i jej nie wyśle już )
Ps. co do cofnięcia przesyłki to całkiem ciekawe bo ona nawet nie była wysłana :))