Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, dokonałem zwrotu przed wysyłką. Sprzedający nie miał już towaru. Nie ważne. Mam potwierdzenie, że dokonał zwrotu pieniędzy, Ja płaciłem BLIKiem, poprosiłem o zwrot na konto i wskazałem nr. Minął tydzień, a pięniędzy nie mam. Jaki jest czas oczekiwania na ich zaksięgowanie?
Mam dowód że zwrócił,jaki? mail od Allegro to wówczas wraca w 3dni tam skąd wyszły.
Mam maila że zwrot dokonany i kod zwrotu.
@KicakJ jeżeli chodzi o zwrot do zamówienia nr 7e5d6c0-5c1d-11ed-9db8-8392659dd7b9 to sprzedający zlecił go 4.11.2022 roku i z informacji dostępnych w systemie zaksięgował się poprawnie, powinieneś odnaleźć go na koncie bankowym przypisanym do karty płatniczej, ponieważ to kartą opłaciłeś ten zakup. Jeśli nie odnajdziesz tego zwrotu, to daj proszę znać, wtedy poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu i będziesz mógł wyjaśniać to z bankiem.
Dzień dobry, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu. Proszę o dokumenty potrzebne do wyjaśnienia sprawy z bankiem.
@KicakJ ok, dziękuję za informację! Poprosiłam już o wysłanie takiego potwierdzenia, otrzymasz je w wiadomości e-mail.
@KicakJ wracam z potwierdzenim - wysłaliśmy do Ciebie potwierdzenie tego zwrotu w sprawie nr 27714476.
Co tu się dzieje z tymi zwrotami , kiedyś nie było z tym problemów! 3dni i były tam skąd wyszły.☹️
cześć, dalej nic nie wróciło na konto. Mam czekać jeszcze czy już spokojnie mogę do banku uderzać? Poprosiłem sprzedającego o zwrot na podane konto - tam nie ma. na karcie nie ma. Gdzie są te pieniądze?
@KicakJ Możesz śmiało udać się do swojego banku z potwierdzeniem, które od nas dostałeś i to z nimi wyjaśnić tę sytuację.