Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient kupił produkt. Zażądano zwrotu pieniędzy. Wysłał nam towar, ale sam zamówił kuriera, a nie przez allegro.
Otrzymałem towar. ale nie mogę mu zwrócić pieniędzy, ponieważ ta funkcja nie jest dostępna w menu zwrotu.
jak prawidłowo zwrócić mu środki, abym odzyskał prowizję ze sprzedaży?
Jeżeli to było zakup za pobraniem (tylko strzelam) to normalnie zwracasz bezpośrednio na konto kupującego. Zgłaszasz zwrot prowizji, automat Allegro powie że nie, odwołujesz się od decyzji i przesyłasz potwierdzenie przelewu na konto. W tym wszystkim ważny może być powód zwrotu.
Płatność została dokonana natychmiast po zakupie. nie za pobraniem
W takim razie nie rozumiem dlaczego nie możesz zwrócić środków przez AF.
Może zrób screeny z momentu w którym twierdzisz że jest ona niedostępna.
@motohill zwrot środków możesz wykonać z poziomu strony "zamówienia" o tej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/