jak dokonać zwrotu pieniędzy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Klient kupił produkt. Zażądano zwrotu pieniędzy. Wysłał nam towar, ale sam zamówił kuriera, a nie przez allegro.
Otrzymałem towar. ale nie mogę mu zwrócić pieniędzy, ponieważ ta funkcja nie jest dostępna w menu zwrotu.
jak prawidłowo zwrócić mu środki, abym odzyskał prowizję ze sprzedaży?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli to było zakup za pobraniem (tylko strzelam) to normalnie zwracasz bezpośrednio na konto kupującego. Zgłaszasz zwrot prowizji, automat Allegro powie że nie, odwołujesz się od decyzji i przesyłasz potwierdzenie przelewu na konto. W tym wszystkim ważny może być powód zwrotu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płatność została dokonana natychmiast po zakupie. nie za pobraniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W takim razie nie rozumiem dlaczego nie możesz zwrócić środków przez AF.
Może zrób screeny z momentu w którym twierdzisz że jest ona niedostępna.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@motohill zwrot środków możesz wykonać z poziomu strony "zamówienia" o tej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/