anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak dokonać zwrotu pieniędzy?

motohill
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Klient kupił produkt. Zażądano zwrotu pieniędzy. Wysłał nam towar, ale sam zamówił kuriera, a nie przez allegro.
Otrzymałem towar. ale nie mogę mu zwrócić pieniędzy, ponieważ ta funkcja nie jest dostępna w menu zwrotu.

jak prawidłowo zwrócić mu środki, abym odzyskał prowizję ze sprzedaży?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

serwis-texas
#21 Demiurg#

@motohill 

Jeżeli to było zakup za pobraniem (tylko strzelam) to normalnie zwracasz bezpośrednio na konto kupującego. Zgłaszasz zwrot prowizji, automat Allegro powie że nie, odwołujesz się od decyzji i przesyłasz potwierdzenie przelewu na konto. W tym wszystkim ważny może być powód zwrotu.

oznacz moderatorów

motohill
#1 Nowicjusz#

Płatność została dokonana natychmiast po zakupie. nie za pobraniem

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@motohill 

W takim razie nie rozumiem dlaczego nie możesz zwrócić środków przez AF.

Może zrób screeny z momentu w którym twierdzisz że jest ona niedostępna.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@motohill zwrot środków możesz wykonać z poziomu strony "zamówienia" o tej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/

oznacz moderatorów