Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:44516536 Nie rozumiem do końca pytania. W dyskusji piszesz, że dogadałeś się ze sprzedawcą na zwrot pieniędzy. W czym jest problem?
Jeśli chodzi o odstąpienie od umowy to wystarczy, że poinformujesz sprzedawcę o zwrocie. Możesz wypełnić również formularz zwrotu, wybrać przykładową metodę dostawy, ale nie odsyłać produktu tylko go zutylizować.
Zgłaszasz reklamację sprzedawcy, że towar przyszedł uszkodzony (a opakowanie całe, bo jak nie to sprawa się komplikuje). Jak uzna, to powinien ci wymienić towar na drugi (ustawa daje ci prawo żądania wymiany lub naprawy, a nie zwrotu gotówki).
Następnie sprzedawca będzie miał obowiązek odebrać reklamowany przedmiot, chyba że zdecyduje się na rozpatrzenie reklamacji na podstawie zdjęć lub nagrań.
Na wydanie decyzji o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji sprzedawca ma 14 dni od dnia następnego po otrzymaniu zgłoszenia, a nie od otrzymania towaru.