Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Wysłałem do sprzedawcy;
Dnia 20 października 2020 roku kupiłem u prostownik, dzisiaj po podłączeniu pojawił się dym z tyłu, prawdopodobnie coś z wentylatorem ponieważ prostownik po załączeniu nie wydaje żadnego dźwięku wentylatora i raczej nie ładuje. Chciałbym zgłosić awarię i w związku z gwarancją co mam teraz zrobić ? otrzymałem odpowiedź:
Witam, Szanowni Państwo uprzejmie informujemy że z powodu blokady kont poprzez allegro firma utraciła płynność finansową, z tego powodu firma jest w takcie procedury upadłościowej. Niestety Państwa zamówienia nie mogą zostać zrealizowane z racji na brak płynności firmy oraz jej upadłość. Aby odzyskać wpłacone pieniądze za zamówienie należy skorzystać z poniższego linku i wypełnić formularz POK na allegro skąd otrzymają Państwo rekompensaty za niezrealizowane zamówienia. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Pozdrawiam, [edycja] Właściciel
Co mogę teraz zrobić ?
@barnaba40 Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunika w sprawie Twojej reklamacji. Nie powołuj się na gwarancję, tylko na rękojmię, która trwa 2 lata i jest obowiązkowa. Gdyby to nie pomogło, złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. Czas na POK to 180 dni od zakupu, ale w niektórych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony. W sprawie rekompensaty pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Sprzedawca wprowadza Cię w błąd podając link do standardowego formularza POK bo wie, że po tym czasie go nie wypełnisz.
Formularz nie wypełnisz masz na to do 180 dni, składasz reklamację u sprzedawcy z tytułu rękojmi i nie jest ważne że firma upada: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/