Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni walczę z Allegro o przywrócenie możliwości opcji „raty od nowa”, mam spłacony limit, ofertę spełniającą kryteria( raty). Dziesiątki mejli, konsultanci służący pomocą. Niestety ich pomoc ogranicza się do kwestii,” jeśli coś będziemy wiedzieć to pana powiadomimy”.
Bezradność osiągnęła apogeum.
@gabilot Cześć. Jesteśmy w stałej komunikacji i tak jak informowali Cię konsultanci, zostaniesz powiadomiony, kiedy sprawa zostanie wyjaśniona. Sytuacja wymaga kontaktu z bankiem, zatem nie zależy to wyłącznie od nas. Oczywiście rozumiem Twoją sytuację, ale naprawdę w tym momencie muszę prosić Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.
Wiem, że jesteście w kontakcie z bankiem, tyle, że po stronie banku wszystko jest ok.tak twierdzą. Problem istnieje po waszej stronie, widzicie inny stan konta niż widoczny w banku. Sprawa rozwiązywana jest od tygodnia. Konsultanci „ dokładają starań „ i efektu brak. Co lepsze, to wielu z nich ( konsultantów ) wysyła mi standardowe odpowiedzi, w ogóle nie próbując ustalić specyfiki tej sytuacji. W dodatku ( to też zgłaszałem do App Store ) co innego widzę w aplikacji Allegro a co i niego gdy wejdę na Allegro z przeglądarki ( Safari). Ale to szczegół bo już do tego doszedłem .