Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłem towar który okazał się wadliwy. Sprzedawca dwa razy dosyłał towar i dwa razy otrzymany towar okazywał się wadliwy. Poprosiłem Allegro o pomoc w rozwiązaniu sporu. Po interwencji Allegro sprzedawca napisał do mnie : "Proszę zwrócić towar w systemie allegro" Towar został już odesłany do sprzedawcy. Proszę o informacje jak mam zwrócić towar w systemie allegro mając na uwadze fakt, że towar został już odesłany. Dotyczy to naszej transakcji z dnia 20.05.2021 nr zmówienia : Nr a783f702-b95e-11eb-8da2-27b0b841a2d9 zakup od Meximpl. Leżak grawitacyjny wzmocniony szarość L4 (7880957374)
@Reverto7 Nie musisz słuchać sprzedawcy i zwracać towaru w systemie. Ty składałeś kilka reklamacji, więc sprzedawca musi Ci zwrócić wszystkie koszty, także koszty odesłania bez żadnych "zwrotów w systemie". Jeśli masz otwartą Dyskusję, poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Dziękuję
Reverto7 😁 napisz mu , jeśli oczekuje zwrotu w systemie to niech Ci go udostępni .
Dziękuję.