Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie 🙂
Warunki gwarancji są zapisane w karcie gwarancyjnej jeśli to gwarancja producenta lub w szczegółach zakupu jeśli sprzedawca dawał jakąś gwarancję @VVacek poszukaj w odpowiedniej zakładce w moje zakupy
Gwarancja dotyczy wady prawnej
@VVacek jeśli w momencie zakupu przedmiot miał wadę prawną a ty nie wiedziałeś o niej to według kodeksu cywilnego umowa zakupu / sprzedaży uznawana jest za nieważną np kupujesz od osoby prywatnej telefon będący własnością operatora
Na karcie gwarancyjnej, gwarantem może być sprzedajacy albo producent. Ale zakup ma rękojmię za którą odpowiada sprzedajacy.
@VVacek takie informacje powinny być wciąż widoczne w zakładce Moje zakupy. Jeśli nie możesz jej znaleźć, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i podaj numer oferty, której to dotyczy. Doradcy będą mogli sprawdzić i podać informację na której Ci zależy.
oki, napisane, czekam na odpowiedź 🙂
@VVacek w email po zakupie powinny być załączniki z warunkami gwarancją, reklamacja i zwrotu