anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można to ponownie aktywować rozwiązaną (przez automat) dyskusję?

MAMY ROZWIĄZANIE!
voyciecho
#7 Wielbiciel#
Witam, w dyskusji dostałem od Allegro taką wiadomość:
 
Minęło już 30 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.
 
Przez to nie dostanę należnej mi sprawnej ładowarki. bo nie mogę już odpowiedzieć sprzedawcy na pytanie. Jak można to aktywować? (nie było ostrzeżeń, że po 30 dniach dyskusja zostanie zablokowana, a z rozmowy wynika, że sprzedawca ją przedłużał, bo liczył na to, że się przedawni).
 
Oto cała treść dyskusji:
 
Powód otwarcia dyskusji: wada wykryta podczas używania

 

PIŁA PILARKA ŁAŃCUCHOWA AKUMULATOROWA 4 INCH+2AKU

Opis problemu: Witam, zaczęliśmy używać pilarki i jest problem z ładowarką: nie chce ładować akumulatorów. Sąsiad ma też taki sprzęt i jego ładowarka prawidłowo ładuje nasze akumulatory, a więc uważam, że problem leży w ładowarce. Proszę o wymianę ładowarki na sprawną. Do tej pory rozmawiałem chyba z automatem. Proszę o poważne podejście do sprawy. Z poważaniem.
Toptmall 19 lipca 2022 04:37
Szanowny Kliencie, czy mógłbyś dostarczyć film, aby pokazać swój problem, najlepiej za pośrednictwem YouTube (proszę udostępnić link). Lub możesz wysłać na nasze konto e-mail: toptmall@vip.163.com. Pomożemy Ci rozwiązać problem.

30 lipca 2022 08:54

Wysłałem film, ale rozmawiałem jedynie z automatem.
Toptmall 30 lipca 2022 12:14
Czy możesz wysłać nam adres e-mail, którego użyłeś do wysyłania e-maili? Ponieważ nie możemy znaleźć wysłanego przez Ciebie e-maila.
 
1 sierpnia 2022 22:06
Dyskusja trwa już 14 dni.
voyciecho, czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?

Jeśli problem został rozwiązany, zakończ dyskusję. W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.
Toptmall 2 sierpnia 2022 07:55
Drogi Kliencie, czy otrzymałeś poprzednią wiadomość? Czy zechciałbyś dostarczyć nam odpowiednie dowody? Postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem za ciebie

8 sierpnia 2022 22:59

Z adresu "wojtekiania@wp.pl" wysłałem film dnia 27 czerwca.
Toptmall 9 sierpnia 2022 06:06
Szanowny kliencie, przepraszamy, skontaktowaliśmy się z powiązanym kolegą, ale nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi, czy mógłbyś poczekać 1-2 dni?
Toptmall 9 sierpnia 2022 13:05
Drogi kliencie, ponownie wydaliśmy dla ciebie standardową europejską ładowarkę, prosimy o cierpliwość!

11 sierpnia 2022 09:40

Tzn. że została do mnie wysłana sprawna ładowarka?
Toptmall 11 sierpnia 2022 11:15
Tak, europejska ładowarka

11 sierpnia 2022 14:44

A do jakiego czasu mam się spodziewać przesyłki?
Toptmall 12 sierpnia 2022 10:49
Standardowa ładowarka europejska jest już w magazynie, możemy ją natychmiast wysłać, czy możesz ją zaakceptować?
17 sierpnia 2022 22:05
Minęło już 30 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Zdaję się, ze 12 sierpnia nie potwierdziłeś, ze maja ja wysłać. Poza tym jak sprawa nie rozwiązana to od czego jest POK? Oddadzą kasę, kupisz sobie nową.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie znasz zasad dyskusji? a wszystko jest opisane w czasie dyskusji, należało po 14dniach odznaczyć jako nierozwiązaną(można nawet po29dniach) i złożyć wniosek do POK(dlaczego tego nie zrobiłeś), a w regulaminie jest opisane że po 30 z automatu Allegro uznaję ją jako rozwiązaną. Teraz napisz tu i wyjaśnij w czym problem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

jak możesz to składaj nadal wniosek do POK, zobaczysz że sprzedajacy rozwiąże problem szybko a jak nie to dostaniesz rekompensatę od Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów
voyciecho
#7 Wielbiciel#

Faktycznie. Nie jestem biegły w Allegro i sprzedający to wykorzystał (chyba ostatni raz, bo teraz lepiej rozumiem, jak należy taką sprawę załatwić).

Wprawdzie minęło już 180 dni i wniosek do POK jest niemożliy, ale zamówiłem rozmowę telefoniczną i przedstawiciel Allegro przychylił się do mojej sprawy: sprzedający dostał upomnienie i ma 24h na kontakt ze mną.

To też jakaś nauka dla mnie. Bardzo dziękuję za pomoc. Powyższe linki okazały się bezcenne, bo w gąszczu informacji nie umiałem ich odnaleźć.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@voyciecho Tak jak ci napisał @LEW433 korzystając z portalu trzeba znać jego regulamin a znając byś wiedział kiedy uznać dyskusję za nierozwiązaną i zgłosić się po swoje pieniądze do POK. Allegro nie ma obowiązku przypominania (chyba że chodzi o płatności) i sprawdzania czy znasz regulamin.

oznacz moderatorów