Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po trzech latach wspolppracy zablokowano mi konto
.Ja jestem kupujacym i nie zgadzalem się jak poza oferta dollczano mi koszty prowizji i ubezpieczen (nie bylo ich w ofercie ani w podsumowaniu mojich zamówień) Ja zamawiam produk i mam go otrzymac w dobrym stanie ( dostawe ubezpieczać zac powinien sprzedajacy..Podlczone mam do zaplaty dostawe przez kuriera do domu ,a otrzymuje powiadomienie że przesylka jest do od4bioru na poczcie lub paczkomacie bez zwrotu kosztoo kuriera ( platnosci za pobraniem.Jestem kupujacym a nie sprzedajacym.Zarzut byl o niewlasciwym sprzedawaniu i nie odbieraniu z paczkomatu ( dostawy za pobraniem od kuriera )
Zostalem ukaranay za winy posrednika (ALEGRO ).Prosze o odblokowanie MOJEGO KONTA i poprawa USLUGI.
@Client:90459722 kwestie blokady można wyjaśnić tylko z Działem bezpieczeństwa, dlatego napisz do nas proszę pomocą tego formularza.
Zagmatwane, ale tu nikt Ci nie pomoże, tylko DB.