anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę odblokować konto?

Client:90459722
#7 Wielbiciel#

Po trzech latach wspolppracy zablokowano mi konto

.Ja jestem kupujacym i nie zgadzalem się  jak poza oferta dollczano mi koszty prowizji i ubezpieczen (nie bylo ich w ofercie ani w podsumowaniu mojich zamówień) Ja zamawiam produk i mam go otrzymac w dobrym stanie ( dostawe ubezpieczać   zac powinien sprzedajacy..Podlczone mam do zaplaty  dostawe przez kuriera do domu ,a otrzymuje powiadomienie że  przesylka jest do od4bioru na poczcie lub paczkomacie bez zwrotu kosztoo kuriera ( platnosci za pobraniem.Jestem kupujacym a nie sprzedajacym.Zarzut byl o niewlasciwym sprzedawaniu  i nie odbieraniu z paczkomatu ( dostawy za pobraniem od kuriera )

Zostalem ukaranay za winy posrednika (ALEGRO ).Prosze o odblokowanie MOJEGO KONTA i poprawa USLUGI.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90459722 kwestie blokady można wyjaśnić tylko z Działem bezpieczeństwa, dlatego napisz do nas proszę pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zagmatwane, ale tu nikt Ci nie pomoże, tylko DB.

oznacz moderatorów