Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłam negatywną ocenę sprzedającemu " kosmetykibielsko" moim zdaniem w pełni zasłużoną bo sprzedający nie wywiązał się z umowy. Dopiero po ponagleniach serwisu nastąpił zwrot pieniędzy.
Sprzedający agresywnie i bezczelnie, przy okazji obrażając mnie i pisząc nieprawdę odniósł się swoim komentarzem do mojej oceny.
W jaki sposób mogę odpowiedzieć sprzedającemu pod jego komentarzem i tym samym pokazać praktyki tego
'Pana" w stosunku do klientów ?
@Client:82734733 Odpowiedzieć nie możesz, ale możesz zgłosić do Allegro odpowiedź sprzedawcy. Odpowiedzi do komentarzy podlegają takim samym zasadom jak komentarze. Jeżeli odpowiedź sprzedawcy do Twojego komentarza narusza zasady Allegro, zostanie usunięta, a Twój komentarz pozostanie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Dziękuję za pomoc.
Nic nie pisać, zostawić tak jak jest.
Wielu użytkowników, w tym również ja, czytamy przede wszystkim odpowiedzi do komentarzy. To jest właśnie cała prawda o sprzedawcy, dopiero wtedy widać jego poziom intelektualny, jego szacunek do innych ludzi. Lepszej antyreklamy dla sprzedawcy nie trzeba.
No i nigdzie nie zgłaszaj, bo gdyby to usunął, byłaby niepowetowana strata, wybieliłabyś go tym sposobem.
Dziękuję, ale pozostawiając ten bezczelny komentarz tak jak jest, ktoś jest w stanie uwierzyć w to co ten Pan pisze.
@Client:82734733 No to co że ktoś uwierzy, nick jest zasłoną za którą nikt nie będzie wiedział kogo to dotyczy. Natomiast bezczelność sprzedawcy każdy widzi, chociaż niewątpliwie będzie mała grupa którym taka bezczelność się podoba.
Ja bym tego nie ruszał, powinno tak zostać.
Głupoty piszesz
@Client:82734733No cóż, odpowiedź rzeczywiście arogancka już od samego początku "Czekaliśmy na tą ocenę i się nie pomyliliśmy ..." hehe Nie wiem w jakim celu chcesz wdawać się w kłótnie czy dyskusje, czasem lepiej odpuścić. Jednak jak bardzo boli i czujesz się skrzywdzona, bo może odpowiedź nie jest prawdą a wybielaniem się, to próbuj tak jak radzi @xyz96 pisząc do Allegro że odpowiedź jest nieprawdą uwłaczającą Twoją osobę. Oni mają możliwość sprawdzenia jaka była prawda jeśli pisaliście przez dyskusje ze sprzedawcą. Jeśli Allegro nie pomoże a prawda jest po Twojej stronie i nadal nie będziesz mogła tego przetrawić to nikt Tobie i Twoim koleżankom nie zabroni zrobić zakupy u tego sprzedawcy 😉
Dziękuję za trafny pomysł z zakupami 😏
@Client:82734733 Tu masz opisane co może napisać w komentarzu kupujący:
@LEW433 Tam jest napisane, czego nie może napisać, a nie co może.
nie może być tak że sprzedający da nie zgodny z prawdą komentarz a kupujący nie ma szansy na odpowiedź i przedstawienie swojej wersji
@Client:82734733Nie przejmuj się tym tak bardzo, pamiętaj że "każdy kij ma dwa końce" i o tym co Ci wcześniej napisałem 😉 Próbuj wszystkich opcji 😉
Dzięki, ja zazwyczaj zostawiam takie sprawy bo szkoda czasu i nerw, tylko widzisz tyle jest tego chamstwa ostatnio dookoła że za którymś razem człowiek ma po prostu dość i się z tym nie godzi.
@Client:82734733Rozumiem Cię doskonale też od dłuższego czasu mam alergię na pewnego rodzaju "cwaniactwo" i takie tam
@Client:82734733 Sprzedający w ogóle nie mogą wystawiać komentarzy 😞
A ja mam pytanie czy moderacja zacznie reagować na takie wpisy niektórych użytkownik, czy trzeba robić screeny, drukować i wysyłać pocztą?
No właśnie nam jakieś złośliwe babsko ewidentnie z gatunku Madka Polka Roszczeniowa wlepiła negatywną opinię i że nie poleca. Też chcieliśmy odpowiedzieć na komentarz, bo babsko wycięło z rozmowy (nie wszczynała dyskusji Allegro) najważniejszą częsc, gdzie na dzień dobry domaga się dużego (zaznaczam DUŻEGO) rabatu bo ogólnie to towar jej sie nie podobał, bo kolory były inne odcieniem niż na zdjęciu, a paseczek z zatrzaskiem od urządzenia nie trzyma (urządzenie waży 9 gram). Nie zwróciła towaru chociaż niby jej się nie podobał a zdjęć czy filmiku z wady paseczka od Zap-It nie chciała przysłać, bo stwierdziła "A co tu pokazywać". Napisaliśmy jej co do kolorów pieluch, ze zdjecia są od producenta i wiadomo, ze nigdy zdjęcie nie odda 100% koloru tym bardziej odcienia. Babsko ciskało się, ze zdjęcia mamy złe i fałszywe kolory więc po dłuższej dyskusji odesłaliśmy ją z uwagami do producenta pieluch jako autora zdjęć. Co do wielkiej zniżki za niby wadę paseczka - urządzenie, które jest zasadniczym przedmiotem sprzedaży jest w pełni sprawne, zatrzask od paseczka nie jest uszkodzony a ona chce wielki rabat. Ogólnie jest niezadowolona z zakupów, ale nie chce ich zwracać. no to skoro już mnie rozjuszyła to dostała informację, że paseczek można wymienić, po to ma uszko, a poza tym wartość zatrzasku to 0,18 zł. Poza tym dystrybutor napisał nam, ze sprzedał kilkadziesiąt tysięcy tych urządzeń (my też setki) i nigdy nikt nie zgłosił takich problemów. Tym bardziej, ze baba nie chciała udowodnić wady.
No to nas obsmarowała w komentarzu, że nie poleca i jesteśmy beee.
I nie mogę na to odpisać?
Kiedyś była możliwość odpowiedzi na komentarz negatywny .Coś się zmieniło że teraz już się nie da?
@kolekcjoner608 Nadal jest. A jak tu reagować na kłamliwe wpisy kupującego ? Klient kupił obiektyw, stwierdził, że podałem zły rodzaj mocowania. Ok mój błąd, napisałem, żeby odesłał obiektyw - oddam pieniadze (to było w dyskusji), to stwierdził, że nie będzie odsyłał bo mu się nie chce. zażądał płacenia za adapter. Jak się nie zgodziłem to wystawił negatyw. No i co ? Nóż się w kieszeni nie otwiera ?