Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę sklep [edycja] o przesłanie faktury lub potwierdzenia wpłaty, sklep po prostu ignoruje moje wiadomości i nie odbiera telefonów. Pisałem bezpośrednio na maila sklepu, a także w wiadomości przez Allegro. Uprzejmie proszę o kontakt ze sklepem.
treść:
InPost 441300769402017322555155
Dzień dobry,
proszę o przesłanie potwierdzenia wpłaty : Przewoźnik i nr przesyłki InPost 441300769402017322555155 , na podany adres [edycja]
Przesyłkę otrzymałam bez paragonu i nie otrzymałam potwierdzenia płatności e-mailem.
Zamówiłam towar przez Allegro i zapłaciłam kurierowi gotówką przy odbierze.
Pozdrawiam serdecznie
Yuliia [edycja]
Sprzedaż internetowa bywa zwolniona z kasy fiskalnej. Możesz nie dostać paragonu.
po drugie- jaki dowód wpłaty i po co? Placiles pobraniem a te wchodzą na konta nawet po 10-14 dniach.
Kupiłam to dla firmy i wskazałem konieczność wystawienia faktury po dokonaniu płatności gotówką. Inne sklepy mi to zapewniły. Nawet nie mogę się skontaktować z tym sklepem. Zakupu dokonano 6 lutego, minęły już ponad dwa tygodnie. Proszę o pomoc w skontaktowaniu się ze sklepem PERFEKT_SHOP. Na początku była taka odpowiedź:
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
06 lutego 2024, 14:02
Obowiązek wystawienia faktury jest do 15 go następnego miesiąca po dostawie.
w jaki sposób się kontaktowałeś? Masz dyskusje otwartą?
https://arena.pl/sprzedawca/PERFEKT_SHOP/sklep
Dzwoniłam pod numer telefonu przez kilka dni - nikt nie odbiera 500197206
Napisałam e-mail pod perfektshop2018@gmail.com
Tak mam - Rozmawiam z: PERFEKT_SHOP przez Allegro
@Client:115409041 było zaznaczone poproszę o fakturę podczas zakupów ?
Sprawdź też maila i spam bo może masz wystawioną ?
tak
@Client:115409041 a po zalogowaniu się na konto - zakupu - szczegóły nie masz do pobrania faktury ? Jak rozwiniesz są dane do faktury o pod nipem jest pobierz fakturę ?
Jak nie ma to rozpoczynaj dyskusję 😄
Nie ma nic w spamie, wszystko już sprawdziłаm. Proszę o kontakt ze sklepem w tej sprawie. Próbuję to zrobić około miesiąca, dzisiaj muszę złożyć raport. Naprawdę proszę o wyrozumiałość
Ale tu nikt się nie będzie kontaktować za ciebie a poza tym mamy tu takie same możliwości jak ty- mail o telefon. A dwa- wybrałaś sobie słabego dostawcę. Nie ma z nim dobrego kontaktu- poczytaj opinie.
trzy- on ma jeszcze 2 tyg na terminowe wystawienie faktury