Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wczoraj podwójnie lub nawet 3 próbowałam dokonać zakupu towaru....i anulowałam je.Powód to niewystarczająca ilość srodków(dowiedziałam sie dopiero po zalogowanie na strone banku)Gdy już pieniadze mam i ponownie chcę kupic towary,wyswietla mi się komunikat,ze sprzedawca wprowadził ograniczoną ilość zakupu.I nie mogę tego kupić....o co chodzi?Nie anulowałam zakupów celowo....
Ty nie ale jest ograniczenie zakupu, jak piszesz a system widzi tak jakbyś kupił więc musi się odświeżyć, kup z innego konta albo skontaktuj ze sprzedającym.
Na drugi raz anuluj płatność i ją ponów. Anulowanie zakupów tylko po to, żeby je powtórzyć powoduje masę nie potrzebnych problemów, a nawet kosztów dla sprzedającego (typu bezzwrotne dopłaty do smarta).