Jak mogę skontaktować się z infolinią bądź kurierem DHL przy dostawie allegro delivery? W aplikacji widzę, że kurier miał wydaną paczkę do dostarczenia do punktu, jednak do dnia dzisiejszego, przesyłka tam nie trafiła. Nad ranem trafiła do sortowni, a dziś podobnie była wydaną kurierowi. Niestety nadal nie dotarła do punktu odbioru. Na infolinii dhl nie przyjmują numeru przesyłki, a ich aplikacja nie śledzi przesyłek z allegro delivery.... W jaki sposób mogę wyjaśnić ta sprawę? Z kim mam rozmawiać?
Nie warto korzystać z takich wynalazków gdyż dochodzi do takiej spychologii i braku konkretnego kontaktu. Unikać
@Client:61356923 tak jak Sandra napisała, kupujący otrzymał od nas dwie wiadomości e-mail oraz próbowaliśmy się do niego dodzwonić.
Przykro mi, ale mimo naszej interwnecji przesyłka nie mogła zostać przekierowana do kupującego, ponieważ została już do Was zwrócona.