Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Otworzyłem dyskusję na problem z moim Samsungiem A32, miałem jeden telefon, gdzie powiedzieli mi, żebym spróbował przywrócenia ustawień fabrycznych. To nie rozwiązało problemu, ale było dużo dzieje się w ostatnim miesiącu i nie wróciłem do nich. Zamknęli dyskusję, co jest sprawiedliwe, ale teraz nie pozwala mi otworzyć nowej. Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą lub w inny sposób skorzystać z gwarancji, aby produkt został naprawiony?
@Client:103304946 Aby Ci nie zamykali Dyskusji, nie porzucaj jej, tylko pisz tam co pewien czas. Teraz poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... o wznowienie Dyskusji, a potem kontynuuj ją do skutku. Po każdej odpowiedzi sprzedającego proś tam o pomoc Allegro. Nie powołuj się na gwarancję, tylko na RĘKOJMIĘ. To dla Ciebie bardziej korzystna opcja.
Poczytaj w necie o rękojmi.
A dlaczego zamknęli, nie prowadziłeś dyskusji mimo braku rozwiązania? Sprzedający się nie wypowiadał w sporze?
@LEW433 Tutaj pomagamy, jeśli coś wiemy, a nie pytamy. Autorzy wątków pytają. Z ich postów można wywnioskować, o co im chodzi.