Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. dostałem towar nie zgodny z opisem. prawdopodobnie sprzedające pomylił produkty przy pakowaniu. lecz nie ma z nim kontaktu. jak mogę odesłać towar by nie płacić za przesyłkę gdy zamówię jeszcze raz. ??
@mwiglasz Jeżeli towar jest niezgodny z opisem, sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania i dosłać właściwy towar na swój koszt. Odeślij na przykład paczką pocztową.
Jeżeli nie masz kontaktu, otwórz Dyskusję, zgłoś problem i zapytaj o adres do odesłania. Sprzedawca ma 24 godziny na odpowiedź, potem włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@mwiglasz Jeżeli brak kontaktu z sprzedającym, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index