anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odebrać pieniądze

zecik7
#1 Nowicjusz#

Witam kupiłem aerator 10 kwietnia niestety specyfikacja pracy domowników nie pozwoliła im być o 12 w domu "a przecież kurier nie pracuje dłużej" zostawiono mi wiadomość sms że mam ściągnąć aplikację i odebrać sobie przesyłkę w paczkomacie. Pech chciał że wykonywałem pracowałem za granicą i w efekcie nie odebrałem produktu.

Pomyślałem więc że towar wróci sklep zadzwoni ja zapłacę za przesyłkę i dostanę aerator 

Niestety musiałem otworzyć dyskusję ale znów praca mnie pochłonęła i nie odpowiedziałem w terminie 

Na chwilę obecną nie mogę nic zrobić bo dyskusja zakończona minęło 180dni od zakupu więc allegro protect nie pomoże a ja jestem w plecy o 520zł 

Wiem że to też częściowo moja wina bo powinienem szybciej reagować ale w dzisiejszych czasach kto nie biegnie za pieniądzem poza tym uważam że w takiej sytuacji to sprzedawca jest nie uczciwy bo po otrzymaniu zwrotu powinien zareagować 

A tu totalna zlewka

Poproszę o jakąś poradę bo 520zł droga nie chodzi

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Nie jesteś ale doprowadź to jakoś do końca, napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@zecik7 no rzeczywiście masz kłopot z reakcją z czasem. Zakup z kwietnia a ty pod koniec października obudziłeś się.

oznacz moderatorów

zecik7
#1 Nowicjusz#

No nie pomagasz 

W międzyczasie otworzyłem dyskusję ale faktycznie nie przypilnowałem tego dziękuję 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@zecik7 chcesz zwrotu pieniędzy a czy odstąpiłem od umowy kupna?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A co na to sprzedawca?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zecik7,, Wiem że to też częściowo moja wina bo powinienem szybciej reagować ale w dzisiejszych czasach kto nie biegnie za pieniądzem poza tym uważam że w takiej sytuacji to sprzedawca jest nie uczciwy bo po otrzymaniu zwrotu powinien zareagować ,,

To jest tylko i wyłącznie Twoja wina bo zamawiasz towar wiedząc ,że nie będziesz w stanie go odebrać , a dalsze wywody i tłumaczenia w tym temacie nie mają sensu .

,, otrzymaniu zwrotu powinien zareagować ,, czyli CO ? z towarem na srebrnej tacy powinien pobiec do Ciebie ? . Towar jest Twój bo nie odstąpiłeś od umowy , a swoim zaniedbaniem doprowadziłeś do tego że jest w posiadaniu sprzedawcy.  Szukaj w skrzynce e-mail wiadomości  i jeśli znajdziesz to dokładnie ją przeczytaj bo w te sytuacji roszczenia sprzedawcy zgodnie z kodeksem cywilnym mogą być sporo większe niż jesteś sobie w stanie wyobrazić 

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Tak, sprzedawca może zacząć naliczać opłatę za przechowywanie Twojego produktu.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Nie może dopóki w sposób prawidłowy nie poinformuje kupującego o tym fakcie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może, a dlaczego nie?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zecik7 Cześć. 🙂 Spróbuj skontaktować się ze Sprzedającym przez Centrum Wiadomości. W dyskusji padła deklaracja, że Sprzedający zwróci Ci pieniądze. 

oznacz moderatorów