Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem aerator 10 kwietnia niestety specyfikacja pracy domowników nie pozwoliła im być o 12 w domu "a przecież kurier nie pracuje dłużej" zostawiono mi wiadomość sms że mam ściągnąć aplikację i odebrać sobie przesyłkę w paczkomacie. Pech chciał że wykonywałem pracowałem za granicą i w efekcie nie odebrałem produktu.
Pomyślałem więc że towar wróci sklep zadzwoni ja zapłacę za przesyłkę i dostanę aerator
Niestety musiałem otworzyć dyskusję ale znów praca mnie pochłonęła i nie odpowiedziałem w terminie
Na chwilę obecną nie mogę nic zrobić bo dyskusja zakończona minęło 180dni od zakupu więc allegro protect nie pomoże a ja jestem w plecy o 520zł
Wiem że to też częściowo moja wina bo powinienem szybciej reagować ale w dzisiejszych czasach kto nie biegnie za pieniądzem poza tym uważam że w takiej sytuacji to sprzedawca jest nie uczciwy bo po otrzymaniu zwrotu powinien zareagować
A tu totalna zlewka
Poproszę o jakąś poradę bo 520zł droga nie chodzi
Nie jesteś ale doprowadź to jakoś do końca, napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@zecik7 no rzeczywiście masz kłopot z reakcją z czasem. Zakup z kwietnia a ty pod koniec października obudziłeś się.
No nie pomagasz
W międzyczasie otworzyłem dyskusję ale faktycznie nie przypilnowałem tego dziękuję
@zecik7 chcesz zwrotu pieniędzy a czy odstąpiłem od umowy kupna?
A co na to sprzedawca?
@zecik7,, Wiem że to też częściowo moja wina bo powinienem szybciej reagować ale w dzisiejszych czasach kto nie biegnie za pieniądzem poza tym uważam że w takiej sytuacji to sprzedawca jest nie uczciwy bo po otrzymaniu zwrotu powinien zareagować ,,
To jest tylko i wyłącznie Twoja wina bo zamawiasz towar wiedząc ,że nie będziesz w stanie go odebrać , a dalsze wywody i tłumaczenia w tym temacie nie mają sensu .
,, otrzymaniu zwrotu powinien zareagować ,, czyli CO ? z towarem na srebrnej tacy powinien pobiec do Ciebie ? . Towar jest Twój bo nie odstąpiłeś od umowy , a swoim zaniedbaniem doprowadziłeś do tego że jest w posiadaniu sprzedawcy. Szukaj w skrzynce e-mail wiadomości i jeśli znajdziesz to dokładnie ją przeczytaj bo w te sytuacji roszczenia sprzedawcy zgodnie z kodeksem cywilnym mogą być sporo większe niż jesteś sobie w stanie wyobrazić
Tak, sprzedawca może zacząć naliczać opłatę za przechowywanie Twojego produktu.
Nie może dopóki w sposób prawidłowy nie poinformuje kupującego o tym fakcie.
Może, a dlaczego nie?
@zecik7 Cześć. 🙂 Spróbuj skontaktować się ze Sprzedającym przez Centrum Wiadomości. W dyskusji padła deklaracja, że Sprzedający zwróci Ci pieniądze.