Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłam sprzęt , który nie spełnił moich oczekiwań, więc zrobiłam zwrot. Niestety , brakowało folii ochronnej w produkcie i sprzedawca nie uznał zwrotu, prosi o etykietę aby mógł odeslam do mnie produkt. Skąd wziąć taką etykietę ?? I jak wysłać??
Co dokładnie kupiłaś i czy był to zakup od firmy?
Był to Smart box, u mnie się nie sprawdził. Chyba jest to firma X -Media.
@Client:35885114 jeśli kupiłaś u przedsiębiorcy ten nie ma prawa odmówić Ci przyjęcia zwrotu , ew. może obniżyć kwotę zwracanych środków , domagaj zgodnego z Prawem Konsumenckim zakończenia transakcji .
Sprzedający nie ma prawa odmówić zwrotu, może jednak obniżyć kwotę środków o uszczerbek wartości, jeśli faktycznie sprzęt utracił wartość.
Aby utworzyć etykietę musisz kupić usługę dostawy u przewoźnika lub pośrednika przewozowego pobrać etykietę i przesłać na maila sprzedającemu.
Prościej było by wpłacić środki sprzedającemu na ponowną przesyłkę.