anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odesłać przesyłkę, która nawet nie wyruszyła, ponieważ anulowałam zamówienie przed jego wysyłką.

Client:36439114
#1 Nowicjusz
  • Dzień dobry. Wczoraj tj. niedziela 7 grudnia,około godziny 19:00 dokonałam zakupu za pobraniem w punkcie DPD z planowaną dostawą w piątek. Przed godziną 24:00 chciałam anulować zakup jednak ta opcja nie była dostępna więc wybrałam zwrot towaru. Napisałam 4 wiadomości do sprzedającego z informacją że najmocniej przepraszam ale musiałam anulować zamówienie plus wysłałam meila z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Co mam zrobić? Jak mam odesłać przesyłkę, która nawet nie wyruszyła, ponieważ anulowałam zakup przed jej wysyłka a sprzedający nie odpisuje na moje wiadomości.
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:36439114 jak sprzedawca wyśle to nie odbieraj przesyłki. Przedmiot nie jest już Twój. Tym bardziej, że poinformowałeś o rezygnacji z zakupu.

oznacz moderatorów